Μεσημέρι στο μπαρ

01.jpg

(εγώ) -The sound of music!

(ο άλλος) -Η μελωδία της ευτυχίας;

(εγώ) -Όχι ρε συ, από το τραγούδι των Joy Division.

(ο άλλος) -Και τι θα γράφεις;

(εγώ) -Δεν ξέρω, εσύ έχεις αποφασίσει;

(ο άλλος) -Ξέρω ’γω, μάλλον για soul.

(εγώ) -Κατάλαβα..

(ο άλλος) -Τι κατάλαβες.

(εγώ) -Για soul..

(ο άλλος) -Ενώ εσύ; Για ερέβη και για σκοτάδια;

(εγώ) -Δεν κατάλαβα…

(ο άλλος) -Ξέρω ‘γω, εσύ πες μου;

(εγώ) –Τι να σου πω;

(ο άλλος) –Τι θα γράφεις!

(εγώ) –Θα δούμε, μπορεί μουσικές ιστορίες ή και ιστορίες που έχουν μουσική.

(ο άλλος) – Δηλαδή;

(εγώ) –Θα δούμε ρε Α.

(ο άλλος) –Τι θα δούμε;

(εγώ) –Δεν με χέζεις λέω εγώ. Άσε με ν’ ακούσω το κομμάτι.

(ο άλλος) –Δεν στο ‘πα εγώ. Ερέβη και σκοτάδια!

(εγώ) –Γιατί ρε, τι έχουν οι Mogwai, είναι φοβερό soundtrack αυτό. Τους σιγοντάρουν και οι Kronos Quartet, Clint Mansell μουσική.

(ο άλλος) –Χα!, τώρα ψωνίσαμε από σβέρκο.

(εγώ) –Να σου πω, δεν αλλάζουμε κουβέντα.

(ο άλλος) –Άσε ρε Γ. πέθανε κι ο James Brown!

(εγώ) –Μήνες τώρα! Που κολλάει όμως αυτό!

(ο άλλος) –Αφού ξέρεις, ήταν ο Νονός της soul.

(εγώ) –Βάλε το Rocky 4 να τον καμαρώσεις και ξεπέρασέ το!

(ο άλλος) –Είσαι κακός.

(εγώ) –It’s better to burn out than to fade away αγόρι μου!

(ο άλλος) –Δεν με χέζεις λέω εγώ!

Ήταν Σάββατο μεσημέρι.

Έξω έβρεχε.

Τα ηχεία ξεφούρνιζαν το Death is a disease.

Μελαγχολήσαμε και οι δύο

Ο καθένας για διαφορετικούς λόγους.

Αποφασίσαμε να πιούμε άλλο ένα.

Written by: A. Bandini

Σχολιάστε

