«Να γίνουν εξαίρεση οι αλμπάνηδες ρε παιδιά, όχι ο κανόνας…»

«Εξαιτίας σου, γιατρέ μου, έχω χάσει απολαύσεις αμέτρητες, έχω διακόψει τις σπουδές μου πάνω από τρεις φορές, έχω στερηθεί ταξίδια, δεν φόρεσα ποτέ μίνι φούστα λόγω της ατροφίας, έχω αντιμετωπίσει παράλογη γραφειοκρατία, έχω υπάρξει θύμα οικονομικής εκμετάλλευσης από γιατρούς, έχω υπάρξει υποψήφιο θύμα σεξουαλικής εκμετάλλευσης από γιατρό, έχω νοσηλευθεί σε βρώμικα νοσοκομεία με αδιάφορους γιατρούς και νοσοκόμες, έχω περιμένει άπειρες ώρες σε ουρές νοσοκομείων ή ΙΚΑ για μία σφραγίδα.»

Τα ξημερώματα της περασμένης Παρασκευής η 30χρονη Αμαλία έφυγε από κοντά μας. . . Πριν από ενάμισι χρόνο περίπου δημιούργησε ένα blog στο οποίο εξιστορούσε λεπτομερώς κάθε μέρα της περιπέτειάς της. Αντιμέτωπη με ανάλγητους , άσχετους , κερδοσκόπους , διεφθαρμένους κομπογιανίτες , οι οποίοι την οδήγησαν στο θάνατο , αποτέλεσε ένα σύμβολο ενάντια στη σαπίλα αυτής της χώρας.

Soulsavers – Revival

Said ‘gonna be revival tonite’ oh

Wanna see revival yeah

Gonna be revival tonite

Lord let it be revival yeah

Forgive what I have done

It means me so survival oohh

I am with you so insane

pouring into my suffering oh

Why am I so blind with my eyes wide open? ooh

Trying get my hands clean between your hand

Wanna see revival tonite

Lord let it be revival yeah

Need to see revival tonite oh

Wanna see revival oh

Why am I so blind with my eyes wide open? yeah

Now I need someone

When the start might be done oh

I need you so insane

pouring into my suffering

Wanna see revival tonite

Lord it needs to be revival

Η 1η Ιουνίου είναι αφιερωμένη στην Αμαλία από τους Έλληνες bloggers. Αξίζει τον κόπο να ρίξετε μια ματιά : http://fakellaki.blogspot.com

Rain Falls On Everyone

Σχολιάστε

