Quentin Tarantino’s games

grind_house_ver6.jpg

Περιμένοντας την 26η και ημέρα Πέμπτη στο καλαντάρι του Ιουλίου ώστε να κυκλοφορήσει κι επίσημα στις αίθουσες η καινούργια ταινία του αγαπημένου Quentino Tarantino, βάζω το soundtrack του νέου του φιλμ και αρχίζω να θυμάμαι διάφορα διαβολικά σκηνοθετικά τερτίπια και κολλήματα του σκηνοθέτη από τις προηγούμενες ταινίες που είναι πιθανόν να ξανασυναντήσουμε και στο επερχόμενο Death Proof.

Ο Μάικλ Μάντσεν στο Reservoir Dogs έχει έναν άμοιρο μπάτσο φυλακισμένο στο πορτμπαγκάζ του αυτοκινήτου του. Σε κάποιες σκηνές αργότερα ο εν λόγω αστυνομικός θα δει τον βασανιστή του να χορεύει το φοβερό Stuck in the middle with you και το κακόμοιρο αυτάκι του θ’ αρχίσει να ιδρώνει. Στο Kill Bill 2 η θεά Ούμα βρίσκεται και αυτή φυλακισμένη σ’ ένα άλλο πορτμπαγκάζ από τον ίδιο βασανιστή, αλλά έχει διαφορετικό τέλος αφού είχε την τύχη να έχει δάσκαλο τον μεγάλο Πάι Μέι! Ο Σάμιουελ Τζάκσον παρέα με τον Τραβόλτα, (Pulp Fiction), κρύβουν ένα ακέφαλο πτώμα στο πορτμπαγκάζ του αυτοκινήτου τους και περιμένουν τον Χάρβεϊ Καϊτέλ να τους σώσει τον κώλο ενώ και πάλι ο Τζάκσον, στο Jackie Brown αυτή την φορά, φλερτάρει με τις ίδιες συνήθειες. Έχω μεγάλη περιέργεια να δω ποιόν – α, θα φυλακίσει στον ίδιο χώρο ο τρομερός Κέρτ Ράσελ!

Η τουαλέτα είναι ένα μέρος που ακόμα και ο βασιλιάς πηγαίνει μόνος του. Στις ταινίες του Ταραντίνο όμως σημαίνει…κίνδυνος! Στο Reservoir Dogs οι αστυνομικοί απειλούν την ιστορία του Τιμ Ροθ, στο Pulp Fiction ο Τραβόλτα «σκουπίζεται» από τον Μπρους Γουίλις αφού έχει κάνει πρώτα την ανάγκη του και στο Kill Bill 1 η Σόφι Φατάλ δίνει το εναρκτήριο λάκτισμα για το λουτρό αίματος που θα ακολουθήσει!

Τώρα για τις μουσικές κατατεθέν έχουμε και λέμε. Στο Reservoir Dogs είχαμε το Stuck In the middle with you των Stealers Wheel. Στο Pulp Fiction την Misirlou του Ρουμπάνη performed by Dick Dale and his Del-Tones, στο Jackie Brown το Across 110th Street του Bobby Womack, το οποίο βέβαια προϋπήρχε ως κύριο θέμα στην ομώνυμη ταινία των 70s με πρωταγωνιστές τους Anthony Quinn και Yaphet Kotto, ενώ στο Kill Bill η Νανσούλα μας ανατρίχιαζε με την διασκευή της στο Bang Bang (my baby shot me down). Στο Death Proof όλοι μιλάνε για το The Last Race του Jack Nitzsche που ξέθαψε ο άτιμος, αλλά εγώ μάλλον νομίζω πως αυτό που θα μείνει και θα παίζει συνέχεια είναι το Chick Habit των April March που κλείνει και το soundtrack. Το θέμα είναι πως ο Ταραντίνο έχει μια μαγκιά να ξεθάβει τραγούδια, που οι περισσότεροι αδιαφορούν για την ύπαρξή τους και να τα τοποθετεί τόσο μαεστρικά μέσα στις ταινίες του που αυτόματα τα κάνει και δικά του!

Τώρα το ποιοι καπνίζουν Chesterfield και Red Apple τσιγάρα στις μνημειώδες σκηνές του, το αφήνω σε εσάς να το βρείτε. Εγώ το μόνο που θα σας πω είναι πως τα Elvis γυαλιά του γλοιώδη νοσοκόμου «Buck is here to fuck» στο Kill Bill 1 είναι τα ίδια που φορούσε και ο Κριστιάν Σλέιτερ στο True Romance!!!


http://www.youtube.com/watch?v=5xJLRmvk_50

Written by: Arturo Bandini

Advertisements

8 responses to “Quentin Tarantino’s games

  1. Και γιατί παρακαλώ να απορρίψουμε την πιθανότητα όλες αυτές οι επαναλήψεις να έχουν τον σκοπό τους…? Άλλωστε για αυτές δεν λατρέψαμε τον Quentin..?

  2. Arturo Bandini: Μα δεν λέω το αντίθετο, ίσα ίσα που κι εγώ τον λατρεύω. Και μην ξεχνάμε άλλωστε πόσους ηθοποιούς ξέθαψε απ’ το κουφάρι τους και την απραξία. Μονάχα ο Τραβόλτα θα πρέπει να προσεύχεται στο όνομά του κάθε βράδυ.

  3. Τι να πω με τον Ταραντίνο δε μπορώ να είμαι αντικειμενικός μια και είμαι φανατικός θαυμαστής του.Οι μόνες μου ενστάσεις στο έργο του ήταν ότι το KILL BILL 1 περισσότερο έμοιαζε με αντιγραφή ταινιών ασιατικού σινεμα της δεκαετίας του 70 ενω το δεύτερο μέρος είχε τη σφραγίδα του Κουέντιν.Το σκοτεινό alter ego του Κουαι Τσανγκ Κειν ο Μπίλ του Καρανταιν ήταν απίστευτη σύλληψη!Όσοι έχετε δει Kung-Fu ίσως θυμάστε ότι ο Καραντάιν έπαιζε φλάουτο όπως στο KILL BILL 2!Η άλλη μου ένσταση είναι οι παραγωγές που κάνει αυτή η υπερβολική βία για τη βία άρχισε να κουράζει,εμένα τουλάχιστο

  4. Arturo Bandini: Νομίζω πως δεν είναι αντιγραφή αλλά φόρος τιμής στο ασιάτικο σινεμά με το δικό του προσωπικό στίγμα. Όπως και στο δεύτερο Kill Bill βλέπουμε να υμνεί τον μεγάλο Σέρτζιο Λεόνε. Συμφωνώ πως το Kill Bill 2 είναι καλύτερο απ’ το πρώτο. Όσο για τη βία νομίζω πως έχει μια ιδιαίτερη μαστοριά να την βγάζει που προσωπικά εμένα δεν με κουράζει καθόλου.

  5. Δε μιλάω για τη βία στις δικές του ταινίες που όντως έχει μαστοριά και στύλ μιλάω για τις ταινίες
    που κάνει τη παραγωγή.Μια και το blog αγαπάει και τη μουσική δυο πολύ καλά αλμπουμς που άκουσα τελευταία είνα το country mouse του Josh Rouse και το Easy Tiger του Ryan Adams.Θα τα πουμε σε 15 μέρες παω Πάτμο και Λέρο,καλά να περνατε

  6. Arturo Bandini: Αν μιλάς για το απαράδεκτο Hostel αυτό το φαινόμενο δεν μπορώ να το εξηγήσω ούτε κι εγώ. Τα αλμπουμ που γράφεις δεν τα έχω ακούσει ακόμα. Καλά να περάσεις αν και δεν έχω πάει σε κανένα από τα δύο νησιά. Θα χάσει όμως το μεγάλο αφιέρωμα της εβδομάδας που έρχεται με τίτλο: Τα Καλοκαίρια της Ντροπής, θα έχει πολύ γέλιο!!!

  7. Μόλις γύρισα και όντως πέρασα υπέροχα αλλα ο gay ο χρόνος άμα περνάς καλά θυμίζει τη ψυχραιμία του Γιακουμάτου στα παράθυρα δηλαδή εξαντλείται γρήγορα.Όσο για το καλοκαίρι της ντροπής ναι θα το χάσω αλλά όταν και αν κάνω παιδιά άμα μεγαλώσουν θα προσπαθήσω να τους εξηγήσω γιατί το έχασα και ελπίζω να καταλάβουν.Ελπίζω ακόμα να άκουσες τα άλμπουμς και επι τη ευκαιρία προτείνω και αυτό του HERMAN DUNE με τίτλο GIANT θυμίζει απο PAUL SIMON μέχρι Fred Neil και Nick Drake.Τα λέμε

  8. Τη ταινία την είδα και με άφησε αδιάφορο.Ίσως ο Κουέντιν να σταματούσε αυτούς τους «φόρους «τιμής.Πολλές b-ταινίες της δεκαετίας του 6Ο και του 7Ο ήταν απίστευτες πατάτες εντάξει το ότι θεωρούνται cult δε σημαίνει απαραίτητα κάτι.Καλογυρισμένο το αυτοκυνηγητό αλλά ώρες-ώρες η αυτοπαρωδία της ταινίας έφτανε τα ότια του βαρετού.Άσε που ο Κερτ Ράσσελ,και τον συμπαθώ κιόλας,ήταν τόσο απειλητικός όσο ο Σέζαρ για την αντίπαλη περιοχή.Πρώτη και ελπίζω τελευταία φορά που βαρέθηκα σε ταινία του Ταραντίνο άλλωστε το ότι κάποιοι έψαχναν να βρούν αναφορές και κρυφά νοήματα μόνο και μόνο επειδή σκηνοθέτης ήταν ο Κουέντιν σημαίνει ότι έχουν πέσει στη παγίδα.Με το χέρι στη καρδιά αν στο written and directed by δε βλέπατε το γνωστό όνομα θα σας άρεσε το φίλμ?

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s