Στο Ντιβάνι (πολεμώντας το καλοκαίρι)

-Γιατρέ δεν είμαι καλά.

-Ξάπλωσε.

-Γιατρέ έχω πρόβλημα.

-Γι’ αυτό είμαι εδώ, ηρέμησε και ξάπλωσε.

-Γιατρέ τρελαίνομαι, σου λέω.

-Θα δοκιμάσουμε υπνωτισμό, είναι ειδική η περίπτωσή σου. Αν θυμάμαι καλά από την προηγούμενη συνεδρία το πρόβλημά σου είναι πως δεν μπορείς να αντιμετωπίσεις τους καλοκαιρινούς μήνες. Είσαι δέσμιος των παιδικών σου χρόνων, κάτι έχει συμβεί αλλά θα το εξιχνιάσουμε.

-Γιατρέ φρικάρω!

-Θέλω να παρακολουθήσεις αυτό το ρολόι καθώς κινείται, θέλω να αφοσιωθείς πάνω του, να βαρύνουν τα μάτια σου και να χαθείς μέσα στον χρόνο.

-Εντάξει γιατρέ!

-Κοιμάσαι…τα μάτια σου είναι βαριά…κοιμάσαι…γυρνάς πίσω στον χρόνο…είσαι παιδί…επιστρέφεις στα παιδικά σου χρόνια…στα καλοκαιρινά παιδικά σου χρόνια…πες μου τι βλέπεις;

-Τίποτα!

-Συγκεντρώσου καλύτερα και πες μου τι βλέπεις.

-Γιατρέ το ‘χω…είμαι στο πατρικό μου…είναι Ιούνιος…κάνει ζέστη…βλέπω τηλεόραση…κόσμος στο σπίτι.

Ωραία! Και τι γίνεται.

-Ο Αργύρης Καμπούρης είναι έτοιμος να σουτάρει βολές και ο Τσατσένκο σκουπίζει τον αχαλίνωτο ιδρώτα του!

-Τι!

-Χάνει την πρώτη βολή!

-Τι λες παιδάκι μου!

-Χάνει και την δεύτερη γιατρέ…σκατά!

-Φύγε…φύγε από εκεί!

-Δεύτερη παράταση γιατρέ! Ο τραγουδιστής των Europe χτενίζει τις μπούκλες του και περιμένει, ο Φίλιππας Συρίγος λέει πως, δεν είναι δυνατόν και ο Κώστας Βερνίκος φωνάζει γκόοοοολ, γκόοοολ!

-Φύγε από εκεί σου λέω, φύγε, είμαστε σε λάθος δρόμο, τα μπέρδεψες, θέλω να πας πιο μπροστά, στην εφηβεία σου, στο χωριό σου, στις καλοκαιρινές διακοπές σου!

-Ώπα…εδώ είμαστε!

-Εδέησε ο κύριος!

-Ο Καραγκιοζόπουλος φεύγει μόνος του μπροστά…κάνει το ένα δύο…είναι μπροστά από τον Ταληκριάδη…παίρνουμε πρωτάθλημα…….σκατά…….γιατρέ το έχασε…γλίστρησε κι έπεσε κάτω στην τελευταία ντρίπλα…. ο τραγουδιστής των Europe έχει τα ίδια μαλλιά με τον Τσουκαλά….γιατρέ θέλω να φύγω…

-Φύγε επιτέλους κι άκουσέ με! Πρέπει να συγκεντρωθείς αν κι έχω αρχίσει να εντοπίζω το πρόβλημα!

-Ο Τζίμης Πατίκας κουρεύει την χαίτη!

-Σταμάτα επιτέλους κι άκουσέ με, τι ντελίριο είναι αυτό! Θέλω να σκεφτείς ένα όμορφο τραγούδι, ένα τραγούδι που σου θυμίζει διακοπές, ένα τραγούδι που σε κάνει να σκέφτεσαι όμορφα το καλοκαίρι. Συγκεντρώσου και θυμήσου…φέρε στο μυαλό σου όμορφες μελωδίες. Χαλαρωτικά τραγούδια!

-Γιατρέ το ‘χω!

-Ωχ!

– Είμαι σε μια ντισκοτέκ, είναι σίγουρα καλοκαίρι γιατί είναι υπαίθρια…έχει και μια πισίνα κάπου στη μέση…άντρες με χρυσές καδένες στο λαιμό…γυναίκες με άθλιες περμανάντ…φοράω ένα σωμών πουκάμισο και καφέ πέδιλα…γιατρέ τα σιχαίνομαι τα πέδιλα…είμαι και χοντρός…σιχαίνομαι που είμαι χοντρός…ο dj πίνει ούζα με πορτοκαλάδα…

-Άσε τον dj και πες μου πως νιώθεις.

-…παίζει το In the year 2525 σε διασκευή από Visage…οι βλάχοι κουνάνε τα κεφάλια τους πέρα δώθε…το ίδιο κι εγώ…γιατρέ είμαι ένας βλάχος…δεν αισθάνομαι καλά…

-Ωραία, καλά πάμε!!! Πες μου τι άλλο γίνεται.

dj αλλάζει κομμάτι…Πάμε για τρέλες στις Σεϋχέλλες…το ‘ξερες γιατρέ πως το τραγούδι είναι του Κραουνάκη;…

-Άστα αυτά τώρα…πες μου τι γίνεται;

-Φαντάζομαι την Πωλίνα γυμνή…έχει τόσο απαίσιους στίχους το τραγούδι…άκου: Πούλα τ’ αμάξι και το ψυγείο, διώξε το σκύλο ώώ!!! …βλέπω την Πωλίνα πάνω σ’ ένα βράχο…πρέπει να είναι στις Σεϋχέλλες…με καλεί κοντά της..

-Συνέχισε…

-Μη μου μιλάς για καλοκαίρια…

Μα πρέπει! Αλλιώς δεν θα εντοπίσουμε το πρόβλημα.

-Η Σοφία Αρβανίτη γιατρέ!!!…ο dj έκανε τρελή μίξη…νιώθω μια θλίψη…θέλω να ζήσω εφήμερους καλοκαιρινούς έρωτες…δεν μπορώ όμως…είμαι χοντρός…και βλάχος…

-Πες μου κι άλλα

-Σκατά!!!

-Τι έγινε;

-Ξενέρωσα…έβαλε αυτή τη σκατόγρια τον Καρβέλα…καλοκαιρινές διακοπές για πάντα…ο άντρας με το μαλλί της γριάς για κεφάλι…

-Αγνόησέ τον..

-Δεν μπορώ ο dj φταίει…έχει πιει δεκαπέντε ούζα με πορτοκαλάδα…πάω στην πίστα…

-Έχει και πίστα η ντισκοτέκ;

-Τι βλακεία ερώτηση είναι αυτή γιατρέ, όλες οι ντισκοτέκ έχουν πίστα, μα που μεγάλωσες;

-Στο Γιοχάνεσμπουργκ!

-Ξάπλωσε και μίλησέ μου!

-(…)…συγκεντρώσου, μην βγαίνεις απ’ το θέμα…πας στην πίστα, λοιπόν;

Ωωω!… Θεοί του καλοκαιριού…η Brigitte Nielsen μου γνέφει και με καλεί να χορέψουμε στην πίστα…ω γιατρέ…βλέπεις πουθενά τον Stallone;…ωωω!!!…μα πως…εγώ ο βλάχος…ο χοντρός…με την Brigitte;…ο dj βάζει ξένο τραγούδι… «On the street where you live girls talk about their social lives, Theyre made of lipstick, plastic and paint, a touch of sable in their eyes»γιατρέ Bon Jovi! «Ooh, shes a little runaway, Daddys girl learned fast, All those things he couldnt say, Ooh, shes a little runaway»γιατρέ θέλω να είμαι ο μπαμπάκας της Brigitte…καταλαβαίνεις;…γιατρέ είναι ωραίο το σωμών μου πουκάμισο;…που να πάω με τα πέδιλανομίζω πως θέλω ένα ούζο με πορτοκαλάδαγιατρέ τι να κάνω;…τι κάνει ένας χοντρός, βλάχος σαυτές τις περιπτώσεις;

-Αλλάζει πουκάμισο και ταΐζει τα πρόβατα!

-Τι;

-Τίποτα, πες μου εσύ τι θες να κάνεις!

-Θέλω να χορέψω μαζί της αλλά όχι αυτό το τραγούδι…. Φοβάμαι λίγο και τον Stallone…γιατρέ σκατά!…

– Τι έγινε πάλι;

-Μου την έκλεψε ο Σταμάτης Γαρδέλης…έσκασε μύτη με μια μηχανή μες στη ντισκοτέκ…πάντα οι άντρες με μηχανή φταίνε για όλα…θυμάσαι τον Ψάλτη σ’ εκείνη την ταινία;

-Στο Καμικάζι αγάπη μου;

-Τώρα συνεννοούμαστε γιατρέ…την ανέβασε στη μηχανή και φύγανε…μα που είναι ο Stallone;

– Μάλλον ετοιμάζει το καινούργιο Ράμπο!

-Τι;

-Τίποτα, τέλος χρόνου. Με το που θα χτυπήσω παλαμάκια στα χέρια μου, θα έχεις διαγράψει ότι έχεις δει και θα έχεις ξυπνήσει!

-Γιατρέ περίμενε!

-Τι έγινε πάλι;

-Έβαλε το Venus των Bananarama

Ε! Και;

-Μπορεί να βάλει και Rick Astley μετά…

-Με δουλεύεις; Λοιπόν ένα, δύο, τρία…κλαπ…κλαπ…ξύπνα!

– Ε…ε!…Τι;… Γιατρέ τι έγινε;

-Τίποτα, απλά ξύπνησες, θυμάσαι κάτι; Θυμάσαι τι ονειρευόσουν; Θυμάσαι τίποτα από όλα αυτά που μου είπες;

-Ναι!

-Τι θυμάσαι;

-Θυμάμαι τον Τζίμη Πατίκα να χορεύει αγκαλιά με την Brigitte Nielsen το Locomotion της Kylie Minogue, την Πωλίνα να χαμουρεύεται με τον Stallone μέσα σε μια ντισκοτέκ, μάλιστα ο Sly φορούσε και μια χρυσή καδένα στο λαιμό του, θυμάμαι τον Κώστα Χαριτοδιπλωμένο να είναι dj σ’ αυτή την ντισκοτέκ και θυμάμαι επίσης τον Σταμάτη Γαρδέλη να είναι χοντρός, να φοράει ένα σωμών πουκάμισο και να πίνει ούζο με πορτοκαλάδα παρέα με τον Στηβ Ντούζο, ο οποίος παρεμπίπτοντος ήταν αδύνατος! Αυτά θυμάμαι γιατρέ!

-Εξήντα ευρώ για την επίσκεψη κι άλλα τριάντα για τον υπνωτισμό! Χρεώνεται έξτρα.

-Πολλά είναι γιατρέ, αλλά τέλος πάντων….με την περίπτωσή μου όμως τί θα γίνει; Πώς θα αντιμετωπίσω και το φετινό καλοκαίρι;

-Κοίτα η περίπτωσή σου είναι αρκετά δύσκολη γι’ αυτό θα σε παραπέμψω σε έναν άλλο γιατρό,…Δόκτορα για την ακρίβεια. Πάρε το τηλέφωνό του και κλείσε μια συνεδρία μαζί του. Εγώ δεν μπορώ να κάνω τίποτε άλλο.

-Οκ γιατρέ, σε ευχαριστώ για όλα.

-Τίποτα, εύχομαι περαστικά.

Α! Και κάτι άλλο γιατρέ! Ήξερες εσύ πως στο Γιοχάνεσμπουργκ οι ντισκοτέκ δεν έχουν πίστες;   

The end

 

Κάθισε στην καρέκλα του ψυχαναλυτή κι έγραψε για τα καλοκαίρια της ντροπής: ο Arturo Bandini

polina016.jpg

8 responses to “Στο Ντιβάνι (πολεμώντας το καλοκαίρι)

  1. Άσε μην πας στο Δόκτορα, εσύ δε γιατρεύεσαι με τίποτα, θα τον στείλεις κι’αυτόν!

    Υ.Γ. Ωραίο το καβούρι στον κώλο της Πωλίνας!

  2. Απίστευτος διάλογος!!
    Θα κάνω όμως μια μικρή παρατήρηση…
    Αγαπητέ Arturo Bauntolino, μοίαζεις στον Γαρδέλη!!!!!!!!!! TRAGIQUE !!!!!!!
    ΥΓ: αν λές για τον γνωστό Καραγκιοζόπουλο (βλ. ΑΕΚ), παρακαλώ λίγα τα λόγια σου! Έχω πιεί πολλές πορτοκαλάδες σπίτι του ώς παιδάκι!!)

  3. xαχα…τα σχόλια σε αυτό το ποστ δεν είναι και πολύ πνευματώδη…και δυστυχώς θα το συνεχίσω…μα σοβαρά…είναι η Πωλίνα αυτή?

  4. Arturo Bandini: Ω! ναι η Πωλίνα είναι!!!

  5. Arturo Bandini: Αγαπητή Santa Carol, αφού ξεκόλλησες από τα Hondos και μας έκανες την τιμή να περάσεις κι απο εδώ καλοδεχούμενη νά ‘σαι. Ναι, από μια σουρεαλιστική γωνία…μοιάζω με τον Γαρδέλη. Εσύ όμως και το αγόρι σου φτιάχνεται ένα άλλο σουρεαλιστικό καρτούν-δίδυμο ενσαρκώνοντας την Μάγια Μέλισσα και το Ντάμπο το ελεφαντάκι!

  6. Αγγελής Σπύρος.

    Λαχταράω τη γυμνή κωλάρα της Πωλίνας.

  7. Αγγελής Σπύρος.

    Λαχταράω την Πόλη.

  8. Αγγελής Σπύρος.

    Γουστάρω την Τομιάντα.

Σχολιάστε

