Girls in the Garage, vol. 2, Άνοιξη ’67, τιμή…έχει ξεκολληθεί

girlsinthegarageblog.jpg

Το fanzine: Girls in the Garage κυκλοφορούσε την προηγούμενη δεκαετία, (1996-97) και όχι την Άνοιξη του ’67 όπως σημείωνε το εξώφυλλό του. Φυσικά θα μπορούσε άνετα να διανέμεται την εποχή όπου τα κιτς φαμπερζέ του Κοκού αναπαύονταν σε χλιδάτες βιτρίνες και το ρουφιανόσκυλο της χούντας Νίκος Μαστοράκης κατέδιδε αβέρτα κόσμο. Με εντελώς φανζινάδικη αισθητική, (φωτοτυπία, γραφή στο χέρι και γραφομηχανή, κόλλα – ψαλίδι – κολάζ και χαρτιά Α4 δεμένα με καρφίτσα), οι Δήμητρα – Try Girl, Μαρία, Glynis Ward, Κάθυ το άσυλο, Κατερίνα η ψηλή, Όλγα η αρτίστα, Μανωλάκης και ο φοβερός Θάνος Θώμος που έκανε πρωινά εκπομπή στον Ρόδον 94,4, είχαν στήσει ένα εξαιρετικό zine με θεματολογία sixties. Το συγκεκριμένο τεύχος περιείχε συνέντευξη των ιταλών γκαραζιέρηδων The Others, όπου είχαν εμφανιστεί τον Δεκέμβριο του ’96 στο Αν Club με support τους δικούς μας Sound Explosion και Cardinals, ένα κείμενο για την ταινία If του Lindsay Anderson, αφιέρωμα στους Rising Storm, συνέντευξη από τις Brood (female garage group), ανάλυση της ταινίας, Η Γυναίκα μου τρελάθηκε και ύμνους για την θεά Μαίρη Αρώνη, καθώς κ.α. Το κεντρικό μεγάλο αφιέρωμα του τεύχους είναι η συνήθης διαμάχη Beatles vs. Rolling Stones και μέσα από αυτό η Μήτσι και η Κάθυ το άσυλο, μας λένε η καθεμιά τους λόγους για τους οποίους λατρεύουν τα αγαπημένα τους group! Enjoy!

insidepage-copy.jpg

 

ΔΙΑ ΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΙ ΜΠΗΤΛΣ

(από τη Μήτσι)

(αν το διαβάσει αυτό ο μπαμπάς μου, θα με σκοτώσει)

* Το αγαπημένο μου συγκρότημα μουσικής είναι οι Μπητλς!

* Τους άκουσα για πρώτη φορά στο σπίτι του αγοριού που αγαπώ. Το δισκάκι του το είχε φέρει ο γαμπρός του από το Λονδίνο (παράδοξο, πάντως, για Εγγλέζο να έχει τέτοια – με το συμπάθειον – …ελληνόφατσα). Από την πρώτη νότα, παλάβωσα κι άρχισα να χτυπιέμαι σαν το χέλι!

* Το θέμα είναι ότι οι Μπητλς πρέπει να με γνωρίζουν από κάπου. Γιατί όλα τους τα τραγούδια ταιριάζουν σε πράγματα που έχω ζήσει. Αφήστε που είμαι κρυφά ερωτευμένη με τον Τζον που είναι τόσο γοητευτικός, ευφυής, χιουμορίστας, ευαίσθητος, ταλανδούχος, δυναμικός, γλυκός…Ε, εντάξει, τι κι αν μου αρέσει ακόμη ο Sky. Κι ο Ray. Κι ο Dick. Κι ο Gene. Κι ο Brian. Κι ο Larry. Κι ο Sonny. Κι ο Todd. Κι…Ε, καλά, πειράζει που έχω…τσινγγάνα καρδιά;

* Οι Ρόλλινγκ Στόουνς, όμως, διόλου δεν μου αρέσουνε διότι φαντάζουσι βρωμεροί τύποι και του υποκόσμου. Α! Κι αν ποτέ κάποιος αχρείος μου τραγουδούσε κανά Under my Thumb, θα τον βερμούτωνα και θα τον άφηνα στα κρύα του λουτρού (ή πιο σωστά στα κρύα του βερμούτ)!

* Οι Μπητλς μου αρέσουν πολύ γιατί μπορούν να γίνουν και λυπηροί και χαρούμενοι με την ίδια ευκολία. Από τη μία, οι Μπητλς έχουν τον πιο έξαλλο ρυθμό που έχω ακούσει. Όποτε τους ακούω, μοιάζω σαν να μην είμαι εγώ, αλλά κάποια άλλη (βοηθάει λίγο και το τζιν-φις). Από την άλλη, έχουν και πολύ ευαίσθητα μπλουζ, αλλά και κάτι άλλα που δεν κάνει να γράψω γι’ αυτά, μολονότι μου αρέσουν (ακούστε το The Night Before και θα καταλάβετε…)

* Το πιο μεγάλο μου όνειρο είναι να παραβρεθώ σε ένα κοντσέρτο μουσικής των αγαπημένων μου σκαθαριών! Θα ‘χω χτενίσει τα μαλλιά μου μπανάνα – κότσο (να φανεί η ομορφιά μου) και χορεύοντας έξαλλα θα ανέβω στη σκηνή και καθώς οι γεγέδες μου θα ερμηνεύουν το She Loves you, θα πλησιάσω τον Τζον και θα του ψιθυρίσω: «Γες, Τζον! Ση λοβς γιου! Αη λοβ γιου! Γιου λοβ αη;»

* Τζον + Μήτσι = Αγάπη!

ΔΙΑ ΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΙ ΡΟΛΛΙΝΓΚ ΣΤΟΟΥΝΣ

(από την Κάθυ, το άσυλο)

(αν το διαβάσει αυτό ο μπαμπάς μου θα με σκοτώσει)

* Το αγαπημένο μου συγκρότημα μουσικής είναι οι Ρολλινγκ Στόουνς!

* Τους άκουσα για πρώτη φορά στο πάρτι μιας συμμαθήτριάς μου. Ξετρελάθηκα πραγματικά! Όταν το τραγούδι που λέει: νταραραρα ντα-ντα-νταραρα, δεν ενθυμούμαι πως το λένε.

* Το θέμα είναι ότι οι Ρόλλινγκ Στόουνς πρέπει να με γνωρίζουν από κάπου. Γιατί όλα τους τα τραγούδια ταιριάζουν σε πράγματα που έχω ζήσει. Ζητάω συνέχεια λεφτά από τους δικούς μου για να αγοράσω το καινούργιο τους δισκάκι, αλλά εκείνοι τους φωνάζουν έκφυλους και δεν μου δίνουνε δραχμή. Θα μου πεις: τι καταλαβαίνουν αυτοί. Έχουμε γεμίσει με αρχαίους δίσκους του Αττίκ και του Χιώτη με τη Μαίρη Λίντα και άστα τα μαλλάκια σου ανακατωμένα.

* Εγώ, όμως, θέλω να χορεύω! Θέλω να ακούω τον Mick, τον κούκλο. Ότι κι αν μου λένε, εγώ νομίζω ότι δεν είναι κακά παιδιά και είναι και όλοι τους όμορφοι και θα παίζουν μουσική μέχρι να γίνουν εκατό χρονών (εκτός από τον Keith, γιατί μου φαίνεται ότι είναι συνέχεια κάπως αδιάθετος).

* Οι Ρόλλινγκ Στόουνς μου αρέσουν πολύ γιατί μπορούν να γίνουν και λυπητεροί και χαρούμενοι με την ίδια ευκολία. Από τη μία, οι Ρόλλινγκ Στόουνς έχουν τον πιο έξαλλο ρυθμό που έχω ακούσει. Όποτε τους ακούω μοιάζει σαν να μην είμαι εγώ, αλλά κάποια άλλη (βοηθάει λίγο και το μαρτίνι). Από την άλλη, έχουν και πολύ ευαίσθητα μπλουζ, αλλά και κάτι άλλα που δεν κάνει να γράψω γι’ αυτά, μολονότι μου αρέσουνε (ακούστε το Im a King Bee και θα καταλάβετε…).

* Εύχομαι να τους αφήσουν να έρθουν στην Αθήνα για μια συναυλία. Νομίζω ότι αυτό θα το καταφέρουνε, αν δώσουν τζάμπα εισιτήρια στον διάδοχό μας Κωνσταντίνο (Κοκό) και στη σύζηγό του Άννα – Μαρία και στη βασιλομήτωρ Φρειδερίκη (και στις κυρίες επί των τιμών). Αυτό, όταν το λέω στον αδελφό μου, τσατίζεται.

* …κι εκεί που ο Mick θα τραγουδά, εγώ θα του φωνάξω, Και θα λιγοθυμήσω και θα με πάρει στην αγκαλιά του…

By Arturo Bandini

girlsinthegaragelastpage.jpg

 

3 responses to “Girls in the Garage, vol. 2, Άνοιξη ’67, τιμή…έχει ξεκολληθεί

  1. Πολύ καλό!
    Βρε τι μαθαίνει κανείς…
    [Λέω να πάω να γράψω το «Δια τι μου αρέσει ο Dario Argento»]

  2. i epoxi kryvei ki alla diamantakia «Wake Up It’s 66», «Shake», «Gew Gaw» (poy vgainei akoma…), psaxte!

  3. Παράθεμα: Girls In The Garage - fanzines.gr

Σχολιάστε

