Η Ανασκόπηση της χρονιάς δια χειρός Ζοσέ Μουρίνιο

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ

Η Αγγλία συνετρίβη με 5-0 από την Αυστραλία στο κρίκετ, ένα σπορ που έχει ως κύρια χαρακτηριστικά τις βρισιές προς τον διαιτητή, τις προσβολές προς τους αντιπάλους και τις χειρονομίες προς το κοινό, γεγονός που με καθιστά παντελώς αδιάφορο. Εν τω μεταξύ εγώ ο Ζοσέ Μουρίνιο, ψηφίζομαι ο 38ος πιο σέξι άνδρας εν ζωή, μόλις μια θέση πίσω από τον πρίγκιπα Γουίλιαμ. Ναι, 38ος.

ΜΑΙΟΣ

Η Τσέλσι κατέκτησε το κύπελλο Αγγλίας, διαλύοντας με 1-0 την Unitedσ στον τελικό. Τώρα θα πρέπει να σηκώσω δύο χέρια για να δείξω πόσα τρόπαια έχω κατακτήσει – και φυσικά μετράει και το Κομιούνιτι Σίλντ. Επιτρέπω επίσης στη Manchester να κατακτήσει την Πρέμιερσιπ. Καμμία ομάδα δεν έχασε τόσο λίγα παιχνίδια και παρ’όλα αυτά τερμάτισε δεύτερη: Είμαι ήδη πρωταθλητής, τώρα είμαι μεγαλύτερος loser. Μετά επιτρέπω στη Liverpool να φτάσει στον τελικό του Τσάμπιονς Λίνγκ στον οποίο θα χάσει από τη Μίλαν. Έχω όμως άλλες ανησυχίες: Οι εχθροί της Τσέλσι προσπαθούν να απελάσουν το σκυλί μου. Εγώ τους σνομπάρω.

ΙΟΥΝΙΟΣ

Κατακτητής γιατί τον αγαπώ. Ο Ρότζερ Φέντερερ κερδίζει τον τελικό του Τουρνουά Γουίμπλετον για πέμπτη φορά. Όμως το επιτευγμά του αυτό επισκιάζεται από την είδηση της πολύ έξυπνης κίνησης της Τσέλσι να αποκτήσει τον Στίβ Σίντγουελ. Ο Τόνι Μπλέρ παραιτήται μόλις τρία χρόνια μετά την έλευση μου στην Αγγλία. Άλλος ένας μικρός θρίαμβος.

ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ

Αποφασίζω να αφήσω την Τσέλσι κοινή συναινέσει. «Αυτή είναι η επιθυμία μου», λέω στον Ρόμαν καθώς με βοηθά να βάλω το παλτό μου. «Δενμου αφήνεις επιλογή», προειδοποιώ τον Πίτερ Κένιον καθώς μου δίνει τον χαρτοφύλακα. Το λέω πρώτα στους παίχτες μου μέσα από μηνύματα στα κινητά τους. Πολλοί είναι στενοχωρημένοι που δεν καταφέρνουν καν να απαντήσουν. Στις βραδυνές ειδήσεις είμαι δεύτερο θέμα. Σκάνδαλο. Ποιός είναι αυτός ο Τζόρτζ Μπούς;

ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ

Με τόσο πολλούς παίχτες να είναι απασχολημένοι με το να στείλουν το τέλειο γραπτό μήνυμα υποστήριξης για την απόφαση μου να αφήσω την Τσέλσι, η Αγγλία χάνει από την Κροατία και αποχαιρετάει το Euro 2008. Προσπαθώ να αποβάλλω το άγχος κάνοντας καβγά με ένα μικρό παιδί στο προαύλιο του σχολείου της κόρης μου.

ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ

Εγώ αποφασίζω να απορρίψω την πρόταση να πάω στην Εθνική Αγγλίας, περιμένοντας πρόταση από τη Ρεάλ Μαδρίτης, η οποία μπορεί να έρθει πραγματικά πολύ σύντομα. Εξακολουθώ να τους λέιπω πάντως.

jose_mourinho__mana_210478c1.jpg

Όλα αυτά λοιπόν, (τα best), δια χειρός του απίστευτου Ζοσέ Μουρίνιο σε άρθρο που του ζητήθηκε να γράψει για την εφημερίδα Guardian με αφορμή το ημερολόγιο της χρονιάς. Εγώ ο Arturo Bandini τα διάβασα σήμερα στην εφημερίδα Sportday και τα μοιράζομαι μαζί σας. Μέχρι την δική μας μουσική ανασκόπηση της χρονιάς που θα ξεκινήσει στις 7 Γενάρη. Θεός ο Πορτογάλος και με φοβερή διάθεση αυτοσαρκασμού.

Καλή χρονιά, καλές μουσικές και τα λέμε του χρόνου!

One response to “Η Ανασκόπηση της χρονιάς δια χειρός Ζοσέ Μουρίνιο

  1. τετοια σνομπαρία στο χώρο του αθλητισμού είχαμε χρόνια να δούμε! ελπίζω να πιάσει σύντομα δουλειά για να συνεχίσουμε να γελάμε με τις ατάκες του. και μακάρι να πάει στη Ρεάλ (δε θα αντέξω να πάρει δεύτερο πρωτάθλημε στη σειρά!).
    Ζοζέ, έλα στο λιμάνι, ο sir Takis ψάχνει βοηθό…

Σχολιάστε

