Λίγη αναρχική νεραιδόσκονη, παρακαλώ…

 

(φονικό βίντεο Αγιου Βασιλη!!! Απομακρύνετε τους πιστούς και ευκολόπιστους απο την οθόνη!!!!!)

 

 

Ποιός θα φανταζόταν οτι φέτος τα Χριστούγεννα , δεν θα κατέβαινα στην Eρμού να με ταχταρήσει ο Αγιος Βασίλης?

Ποιός θα μου το έλεγε και δεν θα τον πίστευα, οτι μου έκαψαν τα Ζαρα?

Για να μην αναφέρω και τους πιο μοντέρνους-mainstream μαύρους κάδους, που πήραν φωτιά μεμιάς (φθηνό υλικό παιδί μου…)

Γέμισε η πόλη ζωγραφιές (ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΠΛΙΑΤΣΙΚΑ- ΜΠΑΤΣΟΙ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ κτλ κτλ κτλ)…

Ποιός θα το πίστευε οτι θα κλαίγαμε όλοι τόσο πολύ για τα Χριστούγεννα? Απο τη συγκίνηση, μου άνοιξε η μύτη…

Ποιός ξέρει που κατουράνε οι κουκουλοφόροι τόση ώρα που βρίσκονται στους δρόμους?

Ποιός θα το πίστευε οτι έπρεπε να κόψω την 15χρονη emo-φράτζα μου για να μην με πυροβολήσει κανένας?

Ποιός θα μου έλεγε οτι ωραία ανέκδοτα όπως:

1) Γιατί λέγονται μποξεράκια τα περιπολικά?? Γιατί έχουν 2 αρχίδια μέσα..

2) Δύο αναρχικοί παίζουν σκάκι. Λέει ο ένας «Ματ», απαντάει ο άλλος «Ντουουουου!!!»

 

 

(Μην με ακούτε… Μια τυχάρπαστη είμαι, που κυκλοφορώ στα Εξάρχεια αφήνοντας κουκλάκια στη Μεσολογγίου….)

 

 

Και μέσα στη παραφροσύνη μου, θα ήθελα να σας βάλω να ακούσετε τους Loe and the Nastys… (jazzο κατάσταση του 2008, απο τα λίγα συγκροτήματα που μου έκαναν εντύπωση…)

-Mην δώσετε σημασία στον εκφωνητή…-

 

 

 

 

 

 

Βy Santa Carol……………………………………………

Σχολιάστε

