Back

Η μουσική τραβάει τον δρόμο της μακριά από μένα. Μας χωρίζουν χίλια χρόνια και χίλιες ψηφίδες δικτυακού πολιτισμού. Αναζητώ το άγγιγμά της κι αυτό έρχεται μόνο στον ύπνο μου, σαν χάδι που τελειώνει απότομα. Ξυπνάω και δεν ξέρω αν υπήρξε ποτέ.

Η μουσική είναι παντού και πουθενά,σεντόνι στις αμαρτίες μας.
Η μουσική δεν μπορεί να σώσει αυτόν που έχει ξεχάσει να ακούει.
Ηχητικά αποσπάσματα, θραύσματα μελωδίας με μια σκοτωμένη περιοδικότητα. Τίποτε δεν επιστρέφει σε μας. Απλά διασταυρωνόμαστε σαν δυο αεροσκάφη με αντίθετες κατευθύνσεις, την στιγμή της απογείωσης. Το καλύτερο που μπορεί να μας συμβεί είναι μια σύγκρουση στον αέρα.

Μουσική, μοιάζεις να γίνεσαι άυλη σαν κβαντικό σωματίδιο, δεν θα καταφέρω ποτέ να σε ξαναπιάσω στα χέρια μου;
Μουσική, σαν το νευρωτικό παιδί σου που σπαρταράει αυνανιζόμενο. Πότε θα γίνω πατροκτόνος; Να σε κατεβάσω στα μέτρα μου. Να σε βάλω στο σπίτι μου για προσκεφάλι, να μη φοβάμαι τις νύχτες.
Το ξέρω, είσαι κάπου εκεί έξω.Σιχαίνομαι τους εραστές σου. Και παρακολουθώ τον ψηφιακό σου διαμελισμό από την γωνία.
Κι δύο μας το ίδιο μόνοι.

Θα βγω στο δρόμο. Να διαλευκάνω την εξαφάνισή σου. Δεν με πληρώνει κανείς. Αυτή τη φορά το τίμημα είναι όλο δικό μου. Να σώσω ό,τι μου ‘χει απομείνει.
Ανοίγω την πόρτα και βγαίνω. Στο εκτυφλωτικό σου σκοτάδι. Το ξέρω, είσαι κάπου εκεί έξω.

«The music is outside
It’s happening outside
The music is outside
It’s happening now»

David Bowie «Outside»

31 δεκεμβρίου 1999. Ο ντετέκτιβ Nathan Adler καλείται να διαλευκάνει μιαν ακόμη «καλλιτεχνική» δολοφονία: η δεκατετράχρονη Baby Grace Blue έχει βρεθεί διαμελισμένη, τρυπημένη με βελόνες, με την κοιλιακή της χώρα ανοιγμένη και τα μέλη της κρεμασμένα στην είσοδο του Δημοτικού Μουσείου Μοντέρνων Τμημάτων της Οξφόρδης. Που τελειώνει το έγκλημα και που αρχίζει η τέχνη; Ο Nathan Adler ντύνεται την noir κάπα του για να ανακάλύψει τον δολοφόνο και να πιστοποιήσει τον καλλιτέχνη.

Σεπτέμβρης 1995. Το προσωπικό ημερολόγιο του Nathan Adler ανοίγει το 1.OUTSIDE τον καινούριο δίσκο του David Bowie. Μετά από μια δεκαετία στο περιθώριο, με μια σειρά αποτυχημένων επιλογών και ανέραστων εμπνεύσεων, ο κύριος Bowie επιβεβαιώνει την δύναμη του ταλέντου να ανασυγκροτείται πάνω από το ίδιο του το πτώμα.

1994. Οι κύριοι Bowie και Eno επισκέπτονται το ψυχιατρείο Guggin , έξω από την Βιέννη. 28 χρόνια μετά το Low, η νεκρανάσταση ενός έκπτωτου δούκα ξεκινά μέσα από ένα ψυχιατρείο . Στους επόμενους μήνες, γράφουν και ηχογραφούν την επαναφορά στην ζωή. Ο Eno δίνει σε όλους τους μετέχοντες και στον ίδιο τον Bowie κάρτες όπου περιγράφουν τον ρόλο τους ως μουσικοί.

Ο Bowie τραγουδά τον θάνατο της Baby Grace, τον ίδιο του το θάνατο, τον θάνατο της τέχνης του και πρέπει ο ίδιος να την θρηνήσει και να την αναστήσει.

Όταν όλα γύρω σου (κατά)ρέουν, όταν η φύση των πραγμάτων- και της μουσικής- έχει αλλάξει, ο μόνος τρόπος να επανέλθεις στην πραγματικότητα είναι να την ορίσεις.

(Δεν είναι τυχαία η χρήση του συγκεκριμένου κομματιού στους τίτλους τέλους της ταινίας «SEVEN» , όπως δεν είναι τυχαίο το concept του 1. Outside σε σχέση με το σενάριό της. Παρεπιμπτόντως , τα πρώτα δύο λεπτά του βίντεο είναι οι αρχικοί τίτλοι , όπου ακούγεται το κομμάτι Closer από Nine Inch Nails. Μήπως παρατηρήσατε κάτι παράξενο στους τίτλους τέλους?)

By Dirty Day (aka Rain Falls On Everyone)

Advertisements

3 responses to “Back

  1. Titles fall on everyone (like the rain).

  2. Πράγματι,
    επαναπροσδιορισμός αρκεί τα πράγματα να βρούν τη φυσική τους ροή που συνεπάγεται την επανάκτηση της χαμένης περιοδικότητάς τους ώστε να είναι εφικτός ο ορισμός!
    Σενάριο μάλλον απαισιόδοξο, αφού τα πράγματα μόνο ρέουν, έτσι για να ρέουν!

  3. Between The Raindrops : Έτσι όπως έχει γίνει η κατάσταση σήμερα χωρίς κανένα κυρίαρχο ρεύμα , ή έστω καθολικά σεβαστό , το μόνο που απομένει είναι σε προσωπικό , πλέον , επίπεδο η αποσταστιοποίηση σε πρώτη φάση και μετά η δημιουργία του νέου.

    Αν δεν το έχεις , τότε απλά δημιούργησέ το.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s