G-SPOTS. The Spacey Folk Electro-Horror Sounds of the Studio G Library (JB032LP)

Δημοσιεύτηκε για λογαριασμό του Rock & Roll Circus blog στις 12 Μαρτίου

gspotsvinyl

Hi Loan Me a Dime…,

Yes, great indeed. The all new and super Trunk album «G Spots» is
here and ready and great. I have sealed vinyl copies (500
copies only), and sealed CDs. The limited vinyl LPs have 20 tracks, the CDs a whopping gggreat 26. It is a library compilation, and includes synthesised spacey electro grooviness and some strange bits too. And a whole lot more. I really like the track «Folk Ghost» because that’s exactly what it sounds like. The release date for the album is mid March, and as usual, Trunk mailing list folk have early access to the release. The album on both formats will be available in
ye olde Trunk shoppe in a week or so, but it wouldn’t be the same without having a traditional, and slightly novel way of getting your hands on the album even earlier and cheaper. So if you’re still reading, please follow the following instructions…and please note they are only valid for one week.

1) the LP is …£ inc postage. The CD is …£ inc postage. The two are …£ inc postage. So, get yourself, a … pound note, or a … pound note or both depending on what you wish for.

2) Wrap this cash in a piece of paper.

3) On this piece of paper then write your name, your address and a good sentence with as many «g» letters in it you can think of. Something along the lines of «Gosh Jonny, me goat’s only gawn and got gout again» would do.

4) Put this all in an envelope and please send it to the following address:
Trunk Records Complaints Dept, 75 Walford Road, London, N16 8EF.

5) If you live abroad or have questions I can’t wait to hear them.

6) Remember this offer has only one week to run.

7) I’m gggone.

Ακριβώς έτσι έφτασε ένα πρωινό το mail του Jonny Trunk, κάνοντας τον blue drifter να του απαντήσει αναλόγως.

hi jonny,
thanx for the notice.i’m looking for the g-spot, all of my life.some of my friends are looking for it too.We’re living in Athens, Greece. A place full of g spots, but not the right one.Is it possible to get two or three copies and what will be the shipping cost?

Οι κόπιες ήρθαν και το «Icicles» του Douglas Wood διστακτικά φανέρωνε την αινιγματική του παρουσία. Προς στιγμή, τα ηχεία έπαψαν να ανταποκρίνονται. Κοίταξα τα καλώδια αν κάνουν καλή επαφή. Το «Boy On Space» είχε ήδη ξεκινήσει κάπως διαστημικά λυρικά μα και συντόμως περιπαικτικά, ώσπου να προκύψει ένα ρετρο-σιξτάδικο και φτηνοερωτιάρικο θέμα με τίτλο «Moon Nightclub». Η τριάδα με τα κομμάτια του Wood είχε μόλις ολοκληρωθεί, τα ηχεία μου εξακολουθούσαν να κάνουν παράσιτα και να αυξομειώνουν αυτοβούλως την ένταση. Αποφάσισα να διαβάσω την ιστορία στο οπισθόφυλλο εν τάχει.

Μια φορά κι έναν καιρό, στα μέσα της δεκαετίας του ’60 στο Λονδίνο, ο John Gale, ένας τύπος που έβρισκε τις μουσικές επενδύσεις για τους διαφημιζόμενους πελάτες του, απογοητευμένος απ’ τα library της εποχής, αποφάσισε να ξεκινήσει μια δική του εταιρεία με τίτλο «Studio G». Κυκλοφόρησε 20 επτάιντσα, ώσπου το 1969 έβγαλε το πρώτο lp με τίτλο «Beat Group», το πρώτο library lp με έγχρωμο εξώφυλλο και με νεανική, groovy, pop κατεύθυνση. Τα γραφεία στο Soho άρχισαν να γεμίζουν με θέματα όπως παιδιά, δράμα, τρόμος, μα πάντα pop, με τελικό απολογισμό 48 άλμπουμ. EMS synths, echo voodoo, tape loops, freakbeat pop, space rock, modal jazz, electro folk, avant garde θέματα που έντυναν εκπομπές του BBC, παιδικά προγράμματα, αγώνες bowling.

Τα ηχεία μου πήραν μπροστά και το «Waiting for Nina» του Paul Lewis με τις λάγνες του σειρήνες με καλούσαν, ενώ ο Douglas Wood επανέκαμψε με ανεπαίσθητα blues, παιδιάστικες τσιριτσάντσουλες και κωμικότροπη μπλιμπλικοsoul στα «Silhouettes», «Kids Stuff» και «Soul Riff» αντίστοιχα. Ο James Harpham πειραματίστηκε λίαν συντόμως στο jazzy «Moving Parts» και ο Ivor Raymond έδωσε στα πλήκτρα να καταλάβουν περί jazz νεύρου στο groovy «Wild Cat Walk». Ο Harry Pitch αστειεύτηκε εμβατηριακά στο «Elephants Dance» και ο Ivor Raymond κάγχασε μυστηριωδώς στο ατμοσφαιρικό προπέτασμα «Visions of 2000AD 4″. Ενώ δεν έπαψα στιγμή να πειράζω τα καλώδια για να σταθεροποιήσω τον ήχο, ο Eric Peters έκλεινε την πρώτη πλευρά τρεκλίζοντας ανούσια στο «Deformed Theme».

Αχός και καρδιοχτύπια, ένας λύκος αλυχτά, ο άνεμος σφυρίζει και το υποβλητικό σκηνικό του «Foggy Dock» στήθηκε απ’ τους P Willsher και Τ Kelly. Απ’ το μικρό ηχείο του υπολογιστή ακούγεται ο ήχος της βελόνας που διαβάζει το δίσκο και μια αλα blaxploitation σεβενταρία των προαναφερθέντων, με τίτλο «Dangerous Voyage», μοιάζει σα να κρούει τον κώδωνα πως τίποτα δεν πάει καλά αυτή τη νύχτα. Βγάζω τον δίσκο, κλείνω τον υπολογιστή και πεπεισμένος πως χρειάζομαι λίγη ξεκούραση, ανοίγω την τηλεόραση. Η Ίντερ σπαταλάει ένα κόρνερ στο ματς με τη Μάντσεστερ όμως η φωνή του Κατσαρού δεν ακούγεται. Αντ’ αυτού το «Voodoo Tronics» του James Harpham επενδύει ένα κοντινό πλάνο στον Μουρίνιο και η οθόνη αποκτά χιόνια. Το δωμάτιο αποκτά κοκκινόμαυρες αποχρώσεις στους τοίχους και το υπνωτικό «Cosmic Dust» του James Asher θολώνει την ατμόσφαιρα, ενώ το ταβάνι στροβιλίζεται υπό το «Cosmic Blues» του F Afzelius. Βγάζω την πρίζα της τηλεόρασης, πηγαίνω προς το μπάνιο και κοιτάζομαι στον καθρέφτη. Καθώς τον νερό τρέχει στο νιπτήρα, γάργαρο ακούγεται και ήρεμο όπως το «Space Service» του Eric Peters. Θολωμένος και μπερδεμένος, σταυρώνω τα χέρια, ανήμπορος να παραγνωρίσω πως ενώ όλα είναι κλειστά εξακολουθώ να ακούω το «Freak Blues» του Peters.

Απομονώνω τη σιωπή και κατευθύνομαι προς την πηγή του ήχου. Σηκώνω το μαξιλάρι του καναπέ και βρίσκω το μικρό discman να λειτουργεί κανονικά, διαβάζοντας μια cd κόπια του lp. Καθώς πλησιάζω τα ακουστικά στα αυτιά μου, κοιτάζω την ημερομηνία λήξης στο σοκολατούχο. Ενώ διαπιστώνεται η ετεροχρονισμένη κατάπωση ως κύριος υπαίτιος της ζαλούρας, το «Goofy» του Cliff Johns έχει αρχίσει ήδη να με κοροϊδεύει.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s