Πρωτομαγιά μες στο πράσινο…

Χθές ο Παναθηναικός κέρδισε… Την ώρα του αγώνα έβαφα τα νύχια μου καθώς οι υπόλοιποι καμμένοι παρακολουθούσαν καθήμενοι στην κλασική στάση άγχους-κλασίματος… Ξέρετε, αυτή την γυρμένη προς τα μπρός, έτοιμοι για εκτίναξη…

Επικοινωνούσα με την κολλητή μου με μηνύματα:

εγώ: «Ρε σύ, με ποιούς είσαι? Με την πανάθα μας?»

κολλητή μου: «Εννοείται ρε παπάρα!’

Αλλά ο αγώνας ήταν Πρωτομαγιά. Πρωταμαγιά σημαίνει άνοιξη. Άνοιξη σημαίνει λουλούδια. Λουλούδια παραπέμπει σε χίπις. Χιπις σημαίνει αυτό το βίντεο:

 

 

Και επειδή η άνοιξη στην Γερμανία είναι γουρλίδικη και καλύτερη, γιατί εκεί δεν κλείνουν τους δρόμους για τα πανηγύρια της Πρωτομαγιάς, αφιερωμένο στους φιλάθλους:

«Springtime for Hitler», The Producers

 

 

 

 

By Green Santa Carol (green aka eco)….

3 responses to “Πρωτομαγιά μες στο πράσινο…

  1. Loan Me A Dime: Στο Βερολίνο γίνεται μια απο τις μεγαλύτερες πορείες στην Ευρώπη για την Πρωτομαγιά! Αλλά που να τα ξέρεις εσυ κουκουναρόβια (eco-joke) που βλέπεις Φιλιππίδη στο youtube αντί να τα δείς στην τηλεόραση το μεσημέρι όπως θα έκανα εγώ αν δεν ήμουν εργαζόμενο παιδί!
    Πρωτομαγιά δεν είναι αργία είναι απεργία!

  2. Santa Carol: To πήραμε!!!!!!!!!!

Σχολιάστε

