VIXENS ON WAX by Get Funky

chick

Το βράδυ έδειχνε δύσκολο αν όχι εφιαλτικό και ο ύπνος φάνταζε κάτι σαν το προσωπικό μου Έβερεστ… τα κουνούπια βούιζαν κόβοντας κύκλους πάνω από το κεφάλι μου, ο ιδρώτας έκανε τσουλήθρα στο μαξιλάρι ενώ το ραδιόφωνο από τον κάτω όροφο μου ανακοίνωνε στη διαπασών τα αποτελέσματα της αγωνιστικής του ιαπωνικού πρωταθλήματος ποδοσφαίρου. Έκλεισα τα μάτια και έμεινα να μετρώ ιπτάμενους στηθόδεσμους 80Β μήπως και κατάφερνα να κοιμηθώ.

Κούνησα το κεφάλι μου και έτριψα τα μάτια μου… δεν ήμουν σίγουρος εάν όντως έβλεπα αυτό που έβλεπα ή απλά είχα πάθει ζημιά από τη λακ της Ronnie Spector. Η Kelly McNamara καθόταν στα πόδια του Russ Meyer ακούγοντας προσεκτικά αυτά που της ζητούσε να κάνει στο επόμενο πλάνο. Η Meiko Kaji λίμαρε τα νύχια της με ένα σπαθί samurai ενώ τραγουδούσε και τίναζε το χιόνι από τα μαλλιά της. Πίσω από μία φρεσκοαπλωμένη μπουγάδα λιαζόταν ένα κορίτσι με χώρισμα στα δόντια και άκουγε έναν καλοντυμένο ασχημομούρη να της αφιερώνει τραγούδια για τα αρχικά του ονόματος της… Β. Β. Λίγο παρακάτω στεκόταν η Francoise Hardy ξεφυσώντας θυμωμένη και στραβοκοιτάζοντας την Dolly Parton που παρέα με την Μπέσσυ Αργυράκη κάθονταν γυμνές πάνω σε στοίβες σανό και πρόβαραν τα ακόρντα του Jolene. Γέλασα πονηρά και έτριψα τα χέρια μου αλλά γρήγορα υστερικές φωνές τράβηξαν την προσοχή μου, το κορίτσι από τη φανταστική ζούγκλα του Bobby Montez καυγάδιζε με την Καλομοίρα γιατί ο παπαγάλος στο χέρι της ταραζόταν από τις παράφωνες τσιρίδες της δεύτερης. Προχώρησα και βρήκα την DC Lee να κουτσομπολεύει παρέα με την Alison Staton το σαγόνι της Tracey Thorn ενώ ο Fela χούφτωνε την Πέπη Τσεσμελή και η Σαρρή σχεδίαζε την εκδίκηση της, μέχρι που εμφανίστηκε ο Barry White για να της πει δύο “βαρύτονα” φωνήεντα. Κούνησα πάλι το κεφάλι μου αλλά αισθάνθηκα ένα άγγιγμα στο σβέρκο, γύρισα για να δω και αντίκρισα τα κατακόκκινα χείλη της Nicole Willis. Με φίλησε στο μάγουλο ψιθυρίζοντας μου πως βαρέθηκε τον ξενέρωτο Φιλανδό, πως ήθελε να ζήσουμε μαζί για κάποιο διάστημα και πως ήταν περίεργη για τα 12ιντσα μου. Της εξήγησα πως δεν έχω και τόσα πολλά μα εκείνη μου διευκρίνισε ότι δεν εννοούσε τη συλλογή μου, όμως δεν της έδινα και τόση σημασία πια… είχα χαζέψει με τα μάτια της γλυκιάς Mimi Farina και στοιχημάτιζα πως τα μαλλιά της θα μύριζαν μέλι αλλά μου είχαν κοπεί τα ήπατα και δεν έβρισκα το θάρρος να πλησιάσω.

Ξαφνικά πετάχτηκα από το κρεβάτι λαχανιασμένος… Τα καμικάζι-κουνούπια με είχαν βομβαρδίσει, το ραδιόφωνο από τον από κάτω όροφο έπαιζε παραδόξως Booker Τ. ενώ η καρδιά μου κόντευε να εκραγεί.  Όταν ηρέμησα έμεινα να αναρωτιέμαι… τί στο διάολο ήθελε στον ύπνο μου ο Arthur Conley με κόκκινες γόβες;

2 responses to “VIXENS ON WAX by Get Funky

  1. Ξύπνημα με Booker T δεν είναι κι άσχημα. Αν είναι να χάσεις τη Mimi, ας γίνει με στυλ.

  2. pou hmoun egw toso kairo mana mou?pou?

Σχολιάστε

