The Women Of My Life

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Α’: CHAMPIONS LEAGUE (ΟΙ ΑΠΟΛΥΤΕΣ)

Η σειρά είναι αυτή με την οποία θα ήθελα να τις πιάσω γκόμενες στη ζωή μου.

Chrissie Hynde1. Chrissie Hynde. Η Chrissie θά ‘θελα να με ξεπαρθενέψει. Θα ήμουνα πιτσιρικάς σε μια φάση που θα άκουγα Pretenders του σκοτωμού, αλλά όλη η mainstream rock (με την οποία όλοι ξεκινήσαμε κάπου εκεί στα 80’ς)  σύντομα θα με κούραζε και θα ήθελα κάτι πιο άγριο. Θα πέρναγα στην επόμενη αλλά η Chrissie πάντα θα έμενε στην καρδιά και το μυαλό μου και θα την αναπολούσα μέχρι το τέλος της ζωής μου το οποίο θα ήταν φρικιαστικό, αν δείτε ποια θα ήταν αυτή που θα μ’ έστελνε στον τάφο.

Joan Jett2. Joan Jett. Η Joan θα με πέρναγε στην απαραίτητη metal φάση. Θα τη διάλεγα γιατί ήταν ο πιο παιδαράς του σιναφιού της και την εποχή των Runaways και των πρώτων της σόλο χρόνων της ήταν και ψιλοπανκιό οπότε θα ήταν η τέλεια γέφυρα για να περάσω στο underground  όταν θα με σχόλαγε.

Gaye Advert3. Gaye Advert. Ζήτω το punk. Με την μπασίστρια των Adverts εκτός από μια καλή γκόμενα θα έβρισκα για πρώτη φορά στη ζωή μου και ένα καλό φιλαράκι. Η απόλυτη θηλυκή περσόνα του αγγλικού punk, μιας και ήταν πιο παλιά απ’ τη Siouxsie (η οποία δε μου ‘κανε τίποτα σα γκόμενα, αλλά τη γούσταρα με χίλια σα μουσικό) θα μου χάριζε τα πρώτα μου χρόνια στο underground απ’ το οποίο δε θά ‘φευγα ποτέ. Σύντομα όμως θα μου καθότανε το απόλυτο θηλυκό από New York παρακαλώ.

debbie harry4. Debbie Harry. Στους δυο μήνες που θα με άντεχε τουλάχιστον θα έκανα το κομμάτι μου. Θα κυκλοφορούσαμε στα πιο in στέκια της πιο εντυπωσιακής underground σκηνής που γνώρισε ποτέ η ροκ ιστορία. Θα μου γνώριζε τους Television, το Richard Hell και τον Richman. Κάπου εκεί θα γνώριζα και την Patti Smith που θα μού ‘ριχνε μια τέτοια χυλόπιτα που θά ‘χα να τη λέω.

johnetteNapolitano5. Johnette Napolitano. Ένα τόνο πιο ώριμος και πιο σοφιστικέ κάπου στα τριάντα μου. Η βραχνή της φωνή δε θα μπορούσε να μην με τρελάνει αλλά θα μου την έτρωγε φυσικά ο Steve Wynn. Χαλάλι σου ρε Steve!

pjharvey

6. Polly Jean Harvey. Αν υπήρχε μια γυναίκα που ο χωρισμός μου μαζί της θα μ’ έκανε τόσο σκατά θα ήταν αυτή. Το Forget Her του Jeff θα γινότανε το απόλυτο soundtrack αυτού του χωρισμού αλλά αυτή η γυναίκα είναι σίγουρο ότι θα ήταν στην κορυφή. Μετά από αυτή δε θα ξανασταύρωνα σοβαρή γυναίκα και ο κατήφορος θα ήταν τόσο απόλυτος που θά ‘φτανα στην απόλυτη decadence.

Deb O Nair7. Deb O Nair. Πριν την αρχή της κατηφόρας όμως θα ήθελα μια γερή δόση από πραγματικό fun. Το αέναο garage riff και τα πλήκτρα της farfisas της Deb θα ήταν βάλσαμο για τη βασανισμένη μου ψυχή λίγο πριν αυτή αρχίσει τη μεγάλη κατάβαση.martinez 8. Cristina Martinez. Αυτό το εξώφυλλο απ’ το πρώτο άλμπουμ των Boss Hog θα ήταν η χαριστική βολή. Το απόλυτο ξέκωλο μαζί με τις άλλες δυο θα με οδηγούσαν στο τέλος. Θα γλίτωνα με κάτι κατάγματα απ’ τον Jon Spencer.

lydia9. Lydia Lunch. Ο απόλυτος πάτος. Θα γλίτωνα στο τσακ απ’ τα νύχια της και απάνω που θα έλεγα πως αφού την έβγαλα καθαρή μ’ αυτή τώρα δε φοβάμαι τίποτα θα ερχόταν και η τελευταία να μου δώσει τη χαριστική βολή.

poisonivy10. Poison Ivy. Αυτή θα μ’ έστελνε στον άλλο κόσμο. Μόλις θα μυριζόμουν τα σκούρα θα άφηνα και το χειρόγραφο με την τελευταία μου επιθυμία. Να ταφώ δίπλα στο προηγούμενό της θύμα το Lux, έτσι για να τα λέμε στην κόλαση.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Β’: ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΜΕΡΕΣ (ΤΡΕΙΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΣΤΟ ΜΑΣΤΟΡΑ ΓΙΑ ΠΛΑΣΤΙΚΕΣ ΚΟΥΚΛΕΣ)

shakira 31) Shakira. Εντάξει παιδιά περάσανε κώλοι και κώλοι αλλά αυτός έχει καταργήσει τους νόμους της φύσης. Αυτόνομος, αυτοδύναμος, αυτοκίνητος και άσφαλτος που θά ‘λεγε κι η Άτζελα.

natasha bedingfield2) Natasha Bedingfield. Ο τέλειος τύπος στόματος που μ’ αρέσει . Ψιλοπιθηκέ (ελαφρώς πεταχτό δηλαδή) απ’ αυτά που δεν κλείνουν καλά.

beyonce3) Beyonce. Συμφωνώ απόλυτα και με το σχόλιο και με την φωτό του Loan. Τα λέει όλα.

ΚΑΙ ΕΝΑ QUIZ

Σε ψάχνω σε όλο το ίντερνετ με 800άρη Pentium αλλά δεν είσαι πουθενά γι’αυτό θα πάω σε μέντιουμ!

Τι θα γίνει τελικά ρε παιδιά θα βρει κανένας ποια είναι η γκόμενα που παίζει στο Disco Lies του Moby? Έχω φάει τα λυσακά μου και δεν υπάρχει πουθενά η σωστή απάντηση. Μη βιαστεί κανείς να απαντήσει ότι είναι η Shayna Steele. Η Steele τραγουδάει το τραγούδι αλλά δεν είναι αυτή που εμφανίζεται στο video. Ένα απλό γκουγκλάρισμα στο όνομα Shayna Steele σε φωτό και θα δείτε ότι η Steele είναι σκυλομούρα. Δείτε το, προσέξτε κυρίως μάτια και στόμα (και γενικά όλο το πακέτο) και πείτε μου ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΞΑΝΑΔΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΑΣ.

posted by Vertigo

6 responses to “The Women Of My Life

  1. H τραγουδίστρια είναι η Shayna Steele και η κοπέλα είναι ένα απλο μοντέλο!!

    ΜΟΝΤΕΛΟ!!

    santa carol

  2. Το πιο πιθανό είναι να έχεις δίκιο και να είναι όντως κάποιο μοντέλο, το θέμα είναι ΠΟΙΟ???
    Μάλλον θα πρέπει να ρωτήσουμε τον Κούγια το μοντελοπνίχτη μήπως τό ‘χει χτυπήσει κι αυτό! 🙂

  3. Κι εγώ μην ακούσω τίποτα εξυπνάδες ότι είναι η Ida Corr των Sugarush γιατί δεν είναι! (αν και η Ida είναι εξίσου Ούνος)

  4. γερομπαμπαλήδες, πορδοσαλλιάρηδες, στερημένοι φριπρεσοξεκούτηδες, αποτελειωμένα ραμολιμέντα την κάνατε σφεντόνα όλη την εβδομάδα με τις μονοδιάστατες χαρτογκόμενες, τις μπαλωμένες φουσκωτές κούκλες και τα αρχοντοχωριάτικα καλλιστεία σας. βάλατε και βαθμούς τρομάρα σας. κρίμα που δεν βρήκατε τρόπο να τις κατεβάζετε κιόλας. φρι ντάουνλοουντ μαζί με το καλοκαιρινό σιντί.
    ζήτω το νέο σούπερ επιτυχημένο μπακστικ του μόνο!

  5. Vertigo με πρόλαβες.
    Όσον αφορά τον οπτικό κομμάτι με καλύπτεις απόλυτα.
    Θα ετοιμάσω και εγώ σύντομα μια λίστα με γυναίκες performer που εκτιμώ ιδιαίτερα.

Σχολιάστε

