Ιδρωμένη άμμος : The Mystick Krewe of Clearlight

Jimmy Bower , ξέρεις τι εννοώ. Δόξα στα μπικίνι , στις χαμογελαστές γυναικάρες , τιμή στο αδιάβροχο μανό.  Άστους να λένε , Jimmy Bower , αυτοί είναι από άλλον κόσμο , τοπικιστές , κατ’ επιλογήν επαρχιώτες και απρόσιτοι γιαλαντζί μπας και βρουν λόγο να συντηρούν τις κουρασμένες τους πατσές άλλη μια μέρα. Τους έχω γραμμένους και το ξέρουν και τους αρέσει. Εμένα δεν ξέρω αν μου αρέσει , αλλά τώρα που το ξανασκέφτομαι , είναι καλό να έχεις μια έγνοια λιγότερη. Ο ήλιος καίει , ο αέρας καίει , τα ζωντανά όλα έχουν βρει με κόπο μια τοσοδούλα με ίσκιο κρυψώνα μέχρι η δύση να έρθει να τα λυτρώσει. Εκτιμούν το δροσερό καλοκαιρινό βραδάκι , κάτι είναι και αυτό μέσα στην ιδρωμένη τους μιζέρια. Εγώ ξηγήθηκα , Jimmy Bower , παίξε τα τάστα σου δυνατά και κάνε με να δροσιστώ λιγάκι μεσημεριάτικα , σέρβιρέ με μια γρανίτα τεκίλα και πες στις γυναίκες σου να μην περιμένουν για πολύ. Η μηχανή είναι αναμμένη και παντού μυρίζει υγρασία και αλάτι. Πες τους ότι τους έχω γραμμένους όλους μέχρι να αλλάξω γνώμη. Άντε να φύγουμε επιτέλους.

Σχολιάστε

