The Black Heart Procession…Six (Temporary Residence)

black-heart-procession-six-album-art

Όταν θα σου λείπω μην σπαταλήσεις το χρόνο σου για μένα, μην με περιμένεις, απλά ξεφορτώσου με και μην πεις ούτε λέξη. Κλείσε τα μάτια και τράβα κάπου μακριά. Είναι την ώρα που τα πάντα πάνε κατ’ ευχήν σ’ αυτή τη πόλη του ξοδέματος και δεν κουνάω ρούπι το τομάρι μου από ‘δω αν δεν πεθάνει ο διάβολος. Άλλωστε, ήρθα στην κόλαση απλά για να σου σκίσω τη καρδιά και τούτες οι χαρακιές μετράνε πια χαμούς και φλόγες. Βλέπεις μωρό μου, τούτη εδώ είναι η διαδικασία της μαύρης καρδιάς, ο επόμενος χτύπος της θα σημάνει τον αριθμό ΕΞΙ κι εσύ δεν έχεις ούτε καν ένα όνομα!

Κάτω και πιο κάτω ακόμα, σε μια βρώμικη πόλη με ξεπεσμένες πουτάνες και σαλιασμένους νταβατζήδες. Μεγάλα βήματα που δεν σε πάνε πουθενά αφού δεν υπάρχει τίποτα για σένα. Αρουραίοι πέρα δώθε με κόκκινα μάτια σουλατσάροντας ανάμεσα από πόδια ληστών. Δεν θα κοιμηθώ απόψε αλλά θα καταφέρω να μείνω ζωντανός. Βρήκα την κόλαση και τον παράδεισο, νόμιζα πως ήρθες να με σώσεις, να σώσεις την καρδιά μου αλλά εσύ διέλυσες την ψυχή μου. Βρήκα την αγάπη και το μίσος, την κόλαση και τον παράδεισο, τα τύμπανα μετράνε πένθιμα, ένα αρμόνιο κροταλίζει στο πηχτό σκοτάδι, μια κιθάρα σέρνεται σαν αλυσίδα φυλακισμένου, βρήκα τον παράδεισο και την κόλαση και μια φωνή σιγολιγώνει κατάσαρκα μέσα από μια πλαστική καρδιά – παιχνίδι που δουλεύει με μπαταρίες. Ο επόμενος χτύπος της θα σημάνει τον αριθμό ΕΞΙ κι εσύ δεν έχεις ιδέα για τι σου μιλάω!

Ξέρω, σου φαίνονται μαύρα και μίζερα όλα αυτά αλλά εγώ έχω χάσει την γαμημένη την ψυχή μου και έξω στους δρόμους βλέπω τη ζωή μου να πετάει πέτρες πέρα δώθε κλωθογυρίζοντας γύρω απ’ τον εαυτό της. Γυρνοβολάω σε μέρες που δεν σβήνουν με τίποτα. Και αυτή η αγάπη, τόσο επικίνδυνη η γαμημένη, όλη μου τη ζωή προσπαθούσα να ξεφύγω…! Ότι και να μου πεις οι λόγοι έχουν χαθεί. Ξέχνα την καρδιά μου, έχασα όλους τους φίλους μου, τα πέταξα όλα μακριά, είμαι ένας συγγραφέας που δεν γράφει, ένα μελάνι που χαριεντίζει το ψέμα, ένας τελειωμός και μια γιορτή με κιθάρες που ακολουθούν τη σύννοια, τύμπανα που βαυκαλίζουν το μαύρο, ένα πιάνο που σέρνει ρούχα στο πάτωμα και μια φωνή που συνεχίζει μιαρά τη διαδικασία της μαύρης καρδιάς. Ο επόμενος χτύπος της θα τραβήξει τον αριθμό ΕΞΙ κι εσύ βλέπεις το χέρι μου να τρέμει καθώς γελάς σαν όλους τους άλλους!

Κάθε φορά που πάω να συνέρθω βρίσκομαι και πάλι στο χώμα. Στην ερημιά βρίσκω ζωή και σκέφτομαι την αυτοκτονία όταν υπάρχει ακόμα μια τελευταία ελπίδα. Σ’ αυτή τη ζωή βρήκα κόλαση και παράδεισο, μίσος κι αγάπη, βρήκα θάνατο και το τομάρι μου δεν κατάφερε να ξεμπερδέψει. Μίλησα για τα ίδια και για τα ίδια ξανά και ξανά, λύση δεν βρέθηκε, το δέρμα μου έγινε πιο άγριο μέρα με τη μέρα και ‘κείνα τα στοιχειά δεν σκόρπισαν ποτέ. Είμαι τόσο άρρωστος, δεν έχω καν τη θέληση και νομίζω πως κρυώνω αρκετά μέχρι το τέλος του κόσμου. Αυτή η πόλη είναι η μια πόλη του ξοδιού κι όταν αρρωστήσει και η δικιά σου η καρδιά δεν θα θες να φύγεις με τίποτα πριν πεθάνει ο διάβολος. Αυτή είναι η διαδικασία της μαύρης καρδιάς που σπαρταράει και λιώνει και αργοπεθαίνει λέγοντας λόγια που δεν αντέχεις ν’ ακούσεις…ο επόμενος χτύπος της θα σταματήσει στο ΕΞΙ και δεν θα πάει παρακάτω καθώς εσύ που δεν έχεις ούτε καν όνομα, δεν έχεις ιδέα γιατί σου μιλάω και βλέπεις το χέρι μου να τρέμει τούτη δα την ώρα νομίζοντας πως σου γράφω ένα ηλίθιο μίζερο γράμμα δεν έχεις καταλάβει ούτε μια λέξη από αυτά που σου παν οι Black Heart Procession!

favorite track: Forget my Heart

The Black Heart Procession myspace

The Black Heart Procession site

Temporary Residence Limited

by Arturo Bandini

4 responses to “The Black Heart Procession…Six (Temporary Residence)

  1. BTR : Περίμενα καιρό να βγει ο δίσκος αυτός. Πιο πολύ για το κείμενο του Μπαντίνη. Κατά τα άλλα , ήξερα πριν κυκλοφορήσει ότι θα είναι δισκάρα , χωρίς εκπλήξεις.

    Κανονικά δε θα έπρεπε να κάνω σχόλιο , αυτό το κείμενο πρέπει να ήταν χωρίς σχόλιο. Δε γαμιέται.

  2. Aρουραίοι,νταβατζήδες,πουτάνες..σκισμένες καρδιές…..αμάν παλικάρι μου τι έφαγες για βραδυ????
    Τη γλύτωσα στο τσακ με το Chesnutt κανόνισε τη πορεία σου να πάω απο μαύρο καρδιακό….πάνω στο άνθος μου!!!

  3. Το άκουσα το απόλαυσα το φυλάω για τη λίστα με τα καλύτερα της χρονιάς.
    Tom Waits,Nick Cave,Captain Beefheart..όλοι ήταν εκεί.

  4. Παράθεμα: The Black Heart Procession live at Rodeo , 29/5/2010 « Back To Mono

Σχολιάστε

