Ι wanna be an dirty drinkerman…

Περπατούσα στον νωπό, απο την πίσσα, δρόμο κοντά στο Οφθαλμιατρείο. Ξάφνου, πατάω μια κουράδα. Τόσο μεγάλη που δάκρυσα απο τον πόνο που θα ένιωσε αυτή η σκύλα καθώς την έβγαζε απο τον τριχωτό της πρωκτό. Πόσες φορές έχω δακρύσει μονάχος μου…

Φτάνω στο κοντινότερο μπαρ και παραγγέλνω την αγαπημένη μου μπύρα… Βγάζω το τετραδιό μου και προσπαθώ να αποτυπώσω τις κραυγές αυτής της σκύλας. Είναι δύσκολο να συγκεντρωθείς νηφάλιος. Λέω στον Τάκη να μου βάλει άλλη μια..

Σκίζω το χαρτί και ρουφάω μια γουλιά απο την μελαγχολικά παγωμένη μπύρα μου.. Άραγε πόση ώρα παρέμεινε στο άπονο ψύχος για να την απολαύσω εγώ ο ταπεινός? Και συλλογίζομαι…

….

3 ώρες το λιγότερο…

Κρύβω το προσωπό μου μέσα στα σκασμένα απο το κρύο χέρια μου. Αναρωτιέμαι τί μου βρήκε… Ρουφάω και την τελευταία γουλιά. «Άλλη μια!»

Εκείνη με χώρισε.. Ήταν απαιτητική. Ήθελε βόλτες στα πάρκα και μαλλί της γριάς. Εγώ μόνο δυσωδία μπορώ να της προσφέρω. Την τροφή του καλλιτέχνη.

«Μια ακόμα..»

Αρπάω το μολύβι μου και καταφέρνω να γράψω τους πρώτους στίχους του τραγουδιού μου. Λυπητερό σαν τα μαλλιά μου που έχω να αγγίξω απο την βαφτισή μου. Τότε ψελλίζω : «Γυναίκες κουμπιά να βγάλετε αντί για μάτια, λεμόνια για μουνιά..» Τέλειο…

Κοιτάω τις πληγές στους καρπούς μου απο τα μαχαίρια που πήρα απο τα καπιταλοΙΚΕΑ. Κόβουν τα ρημάδια… Οι γιατροί φοβήθηκαν οτι θα με χάσουν αλλά εγώ είχα απλά χαμηλό σίδηρο.

«Τάκη, πιάσε μια μπύρα… Πολύ παγωμένη.. Σαν την καρδιά της..»

Με πλήγωσε η ρουφιάνα..

Θυμάμαι την μυρωδιά των μαλλιών της.. Πάντα ήθελε να γνωρίσει έναν στιχουργό της underground, όπως έλεγε, σκηνής. Απαντούσα οτι ήταν ακόμα μικρή για να κατανοήσει το μεγαλείο της μουσική και αυτό που έπρεπε να κάνει είναι να λούζει τα μαλλιά της…

Ο αφρός της μπύρας πάντα ξεγελάει… Δεν είναι παρά μπουρμπουλίθρες που προσπαθούν να ξεφύγουν απο τον κικεώνα της βύνης…

«Τάάαάάκη, μια…»

Την πρώτη φορά που κάναμε έρωτα, ήταν κάτω απο μια στοιχειωμένη βελανιδιά. Μετά απο δύο μέρες με παράτησε..

«Ήταν βρώμικη.. » εξήγησε όταν την ρώτησα γιατί…

«Τάκη, μπύρα… Και ένα καλαμάκι…»

Βy Santa Carol………………………………………

2 responses to “Ι wanna be an dirty drinkerman…

  1. xaxaxaxa ta spases paaaaali!!!

  2. kai telika ti apogine h kour… h skyla hthela na pw

Σχολιάστε

