The Complete Goldwax Singles…part two

Η Vee Jay έχει αναλάβει τη διανομή, τα charts αρχίζουν να αναγράφουν κυκλοφορίες της και μια άτυπη προσπάθεια ξεκινά για να καλυφθούν και άλλοι ρυθμοί. Σε τούτη τη χρυσή περίοδο κυκλοφορεί το προφανές single του James Carr και αδίκως παραλείπονται τα “You’ve Got My Mind Messed Up/ That’s What I Want To Know”, “Love Attack/ Coming Back To Me Baby”, “Pouring Water On A Drowing Man/ Forgetting You” και “Let It Happen/ A Losing Game”.

The Complete Goldwax Series Volume 2 (1966-197)

Oboe “Trying To Make It/ I’m Just That Kind Of Fool For You” (1966, Goldwax 304)

Είναι φανερό στην ερμηνεία του πως ο O.B. McClinton, παρότι μαύρος, ήθελε να τραγουδά country. Κι ενώ οι ρυθμοί παραπέμπουν στη Νέα Ορλεάνη, επέμεινε σε τούτην την αταίριαστη εκφορά με αποτέλεσμα ακόμη και σ’ εκείνον τον καιρό να θεωρηθεί αναχρονιστής!

A Side

B Side

The Yo Yo’s “Gotta Find A New Love/ I’ve Got Something In My Eye” (1966, Goldwax 310)

Γκαραζιέρηδες απ’ το Memphis, με δόσεις βρετανικής εισβολής, έστω και παρεκλίνουσες προς την pop.

A Side

B Side

Percy Milem “Crying Baby Baby Baby/ Call On Me” (1966, Goldwax 315)

Ο τραγουδιστής των Lyrics σε μια southern μπαλάντα και σε ένα πιο χορευτικό αναποδογύρισμα. Λίγοι τον πήραν χαμπάρι, η βρετανική διανομή της Stateside πούλησε λιγότερες από 200 κόπιες.

A Side

B Side

James Carr “The Dark End Of The Street/ Lovable Girl” (1967, Goldwax 317)

Το σπουδαιότερο 45αρι της Goldwax. Η πρώτη πλευρά γράφτηκε απ’ τους Dan Penn και Chips Moman πάνω σε μια παρτίδα πόκερ . Μια αδιαπραγμάτευτη ερμηνεία που καθιστά αδύνα(μ/τ)η την όποια επανεκτέλεση και μια δεύτερη πλευρά στα συνήθη στάνταρ του Carr. Μακάριος όποιος πρωτακούσει την πρώτη πλευρά.

A Side

B Side

Timmy Thomas “Have Some Boogaloo/ Liquid Mood” (1967, Goldwax 320)

Ο Timmy Thomas του “Why Can’t We Live Together” πέρασε απ’ την Goldwax. Πρωτίστως ως μια απ’ τις φωνές των Philip & the Faithfuls (volume 1) και στη συνέχεια με δύο ακόμη 45αρια. Το όργανο σφάδαζε από τότε.

A Side

B Side

Παρά την αξία των δισκογραφημάτων η εμπορική επιτυχία απείχε μίλια μακριά από ένα τέτοιο ανεξάρτητο label. Προφίλ των καλλιτεχνών προς δημόσια κατανάλωση δεν είχε χτιστεί, μήτε τεχνικές promotion, παρά μόνο μια ελπίδα να εκτιμηθεί σε συγχρονία η εν τέλει κληρονομιά που θα άφηνε η Goldwax. Ο “Doc” Russell άρχισε να υπογράφει ώστε τα singles να διανείμονται και από άλλες εταιρίες, οι πρωτοκλασσάτοι ξεκίνησαν να φθίνουν στις διαθέσεις του κοινού, ο πολύς James Carr άρχισε τους τσαμπουκάδες και οτιδήποτε μπορεί να θεωρηθεί ως «προβληματική συμπεριφορά» για έναν επαγγελματία. Κάπως έτσι, οι σχέσεις τις ιδιοκτησίας ήρθαν σε ρήξη.

Ταυτόχρονα με τους καιρούς, όταν και ο Νότος ανέδειξε μια πιο smooth πλευρά, ως φαίνεται κι απ’ την επιτυχία των Isaac Hayes και Al Green, η southern soul της Goldwax παραγκωνίστηκε. Αφήνοντας μέχρι τέλους μια σπουδαία ιστορία για να σου διηγηθεί.

The Complete Goldwax Series Volume 3 (1967-1970)

Spencer Wiggins “The Power Of A Woman/ Lonely Man” (1967, Goldwax 330)

Ήταν το 5ο single αυτής της σπουδαίας deep soul φωνής για την Goldwax. Η πρώτη πλευρά έπαιξε πάνω στο “That’s How Strong My Love Is” κι η δεύτερη βρήκε ανταπόκριση στα χαλαρά χάσματα της northern soul σκηνής.

A Side

B Side

Jeanne Newman “He Called Me Baby/ When Will The Good Apples Fall” (1967, Goldwax 331)

Η Patsy Cline είχε ήδη κάνει γνωστή την πρώτη πλευρά, την οποία αργότερα επανεκτέλεσαν και οι Ella Washington και Candi Staton, ενώ τον ίδιο καιρό οι Seekers διασκεύαζαν το b side. Ο Sam Philips ήταν αυτός που σύστησε την Jeanne στον Quinton.

A Side

B Side

Willie Walker “You Name It, I’ve Had It/ You’re Running Too Fast” (1968, Checker 1198)

Απευθείας διανομή απ’ την Checker, ηχογραφημένο στα FAME studios, southern μέχρι το μεδούλι.

A Side

B Side

William Morgan & The C’s “Medicine Man/ You’ve Gotta Be Different” (1969, Goldwax 5001)

Τοπική και περορισμένη διανομή σε μια αδύναμη ηχογράφηση αναφορικά με την παραγωγή αλλά και και τα τραγούδια εντούτοις, ως ένδειξη πως η εταιρία βρισκόταν πια στα χασομέρια της.

A Side

B Side

Percy Milem “I Slipped  A Little/ I’m Crying Over You” (2009/1977 Originally unissued Goldwax recordings)

Τυχαία ο Percy Milem αναφέρεται για δεύτερη φορά. Αν κάποιος θα έπρεπε να συμπεριληφθεί δεύτερη, τρίτη, τέταρτη και σε πολλές ακόμη περιπτώσεις, αυτός θα ήταν ο James Carr. Κι ενώ με ένα 45αρι του Carr τελειώνει ουσιαστικά η ιστορία της Goldwax στον αριθμό 343, οι bootleg-αδες συλλέκτες αναφέρουν πως τούτα τα δύο ακυκλοφόρητα masters του Milem είναι οι τίτλοι τέλους υπό τον αριθμό Goldwax 201.

A Side

B Side

Τέλος

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s