The Metros “Sweetest One” (RCA LPM 3776)

Ο κύριος Andrew Hamilton θα μπορούσε να έχει άλλο όνομα. Θα μπορούσε να λέγεται Τάσος Πάντος, Ζακ Τατί, Μήτσος Κουμπάτιος, Τιτ Σοκ, Χάρης Καρακουκουναρόπουλος. Θα μπορούσε να είναι ο οποιοσδήποτε επαγγελματίας και μη γραφιάς, που η άποψή του σχηματοποιείται παραπεμπτικά από μια hype προσέγγιση του pitchfork, από μια trashy ένοχη απόλαυση του wax poetics, από μια διαδικτυακή προτροπή, ή έστω από μια προβοκατόρικη διάθεση.

«»Sweetest One» got sporadic play, but is nothing special — the falsetto is weak, the track spineless, and the lyrics ineffectual. (…) Nothing else here is really recommendable.» Γράφει ο κύριος Hamilton στο έγκριτο allmusic, εκεί που ο ίδιος και οι παραπάνω αντλούν ξώφαλτσες πληροφορίες για ένα δισκογράφημα και τους συμμετέχοντες δημιουργούς του. Αν η αντικειμενικότητα και η ανεκτικότητα μπορούσαν να λειτουργήσουν ακρωτηριάζοντας την κρίση θα μπορούσαμε να δεχθούμε πως όλα αυτά είναι μια ελεύθερη άποψη. Μια ελεύθερη κρίση που η βασική της επωδός είναι πως τούτος ο δίσκος, σε παραγωγή των Jack Ashford και Joe Hunter για χάρη της RCA, επανεκδόθηκε το 2009 απ’ το Dusty Groove. Λες και η ταυτότητα LPM-3776, LPS-3776 ΤΟΥ 1967 με μονοφωνικό και στερεοφωνικό κωδικό αντίστοιχα, είτο άγνωστη.

Το οποίο Dusty Groove για να στηρίξει την κυκλοφορία του δηλώνει «Οne of the greatest Northern Soul albums ever — completely great all the way through, and filled with songs that have been burning up dancefloors for years! The vocals are incredible — soaring harmonies that hold together perfectly, even when the grooves are hard and heavy — and the instrumentation is great too — handled by the Pied Piper team, who were kind of a Motown offshoot that featured Jack Ashford on vibes and percussion, Dave Hamilton and Ray Monette on guitar, and Joe Hunter on piano. Hunter and Ashford handled the arrangements — with a pitch-perfect sound that’s completely sublime — sweet and grooving at the same time, and put together with the same kind of care you’d find at Motown — but with all the harder-edge qualities that always made indie work from Detroit so great. Every cut is a winner, and the set is the only full album ever done by the group — with cuts that include «Egyptian Love», «Till The End Of Time», «Since I Found My Baby», «Sweetest One», «Unlucky Sun», «I’ll Never Forget You», «Do The Pied Piper», and «I’m With You All The Way». Great reissue — fully remastered from the original tapes — with new liner notes too!»

Κι αν η φράση “northern soul album” είναι μάλλον πλεονασμός, εντούτοις το υπόλοιπο προβοκατόρικο μεν, ακριβές δε κείμενο, βάζει τα πράγματα σε μια σωστή βάση, την ώρα που ο συνεργάτης Palprod του Groove Collector, θέτοντας ένα πλαφόν τιμολόγησης της ορίτζιναλ κόπιας μεταξύ των 100 έως τα 149 ευρώ, σημειώνει απλά τα εξής «Northern Dope !!!! including the killer northern soul «since i found my baby » an essential soul dj cut !other good soul number and rhythm and blues tunes …. enjoy !!!! The Metros is one of Detroit’s well known groups to have recorded on a major label like RCA Records. Under the direction of Joe Hunter & Jack Ashford (Pied Piper Prod) the Metros, signed 1 album and 3 singles, all released between 1966 to 1967. «Since I Found My Baby» is a strong second tenor, making it a popular item among the old soul serious collectors.»

Μια αμιγώς ιντερνετική αντίληψη, η ενδιάμεση οδός, το μέσο σε χρηστική λειτουργία. Το Σάββατο 17 Απριλίου, το δεύτερο παγκόσμιο Record Store Day ήταν γεγονός, την ώρα που τα βινυλιακά γραφόμενα περιορίζονται σε mp3 finds, τίμιες επανεκδόσεις και μερικούς σαλεμένους που ζυγίζουν τις ημέρες τους, πέραν των ευκαιριακών παζαριών και των event που ως hype περιορίζονται σε μια ημέρα, μεταξύ mint και vg+ διαβαθμίσεων, πρωτοδεύτερες κόπιες και την τυχαιότητα ως κεντρομόλο ελπίδα.

Υγ. Ο δίσκος των Metros ήταν απλώς ένα παράδειγμα. Άλλωστε το “Since I Found My Baby” έχει ξαναφιγουράρει σε τούτο το blog δίχως κανένα σχόλιο. Μήπως αλλάξατε γνώμη;

Advertisements

One response to “The Metros “Sweetest One” (RCA LPM 3776)

  1. «τυχαιότητα ως κεντρομόλος ελπίδα»;
    northern και κεντρομόλος, ναι.
    northern και ελπιδα, ναιιιι.
    northern και τυχαιότητα όμως;
    μάλλον πας για μαντρουλίτtσschα…

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s