Λάρυ-γγας-Κάλας-Τίκι και Αΐ Λάινερ…

Ημέρα Πέμπτη.

Το πρώτο τηλεφώνημα στην δουλειά με πληροφόρησε οτι το βράδυ παίζει Γκαζοφάση. Οκ μέσα, αφού το καλύτερο που είχα να κάνω ήταν να ξαλμυρίσω σκορδαλέο.

 

Ντύνομαι, βάφομαι και κατευθύνομαι στο Γκάζι όπου πάμε στο Κ44. Η παρθενική μου επίσκεψη στο μαγαζί καθότι εγώ μια κιουρία τα εναλλακτικά τα κοροιδεύω.

Και μου αποκαλύπτουν οτι παίζει ο Λαρυ-γγας μουσική και ακολουθεί live οι Κάλας. Γλούπ (ξεροκατάπια)

Μπάινω στο μαγαζί και ήταν απο αυτούς τους αναλλακτικούς πολυχώρους που μοιάζει με αποθήκη πεθαμένης απο το ’50 γιαγιάς χουντικής που το σκειτάδικο φουντικό αγγόνι της έχεσε το σαλόνι, με ότι σημαίνει αυτό..

Καθήσαμε κοντά στην σκηνή, γιατί είχα ξεχάσει τα κιάλια μου και ξεκίνησε το παράλογο. Εμφανίστηκε ο Λαρρυ-Κλας με νευρασθενική συμπεριφορά και σπαστικό μαλλί και αρχισε τα δικά του. Πώπω πόσο πολύ έχω γεράσει.. Αντί να πορωθώ σαν τον τύπο που γράφει σε μπλογκ και φοράει μονίμως καπέλο για κρύψει τη φαλάκρα, καθόμουν και κορόιδευα… Ντροπή μου και αίσχος… Αλλά μάνα μου αν δεν ακούγεσαι, τί τα θες τα live??

Μετά οι Κάλας (greek meteors) εμφανίστηκαν.. Δεν λέω, ακούγόντουσαν.. Αλλά η κοπελίτσα σε κοίταζε σαν να έλεγε «Μαλάκες, αν δεν διασκεδάζετε θα σας κόψω τον καρίτσαυλο..»

 

Λίγη ώρα μετά και 10 γνωστούς χαιρετούρα, φτάσαμε Τίκι οπού ξεβιδωθήκαμε.. Το περίεργο της υπόθεσης ήταν οτι όσο χορεύαμε τόσο μας κοίταζαν περίεργα.. Γιατί man, το κορμάκι το έχουμε για να κουνιόμαστε…

 

Αλλά το καλύτερο μέρος της βραδιάς είναι οτι 4 τα ξημερώματα με το Αΐ Λάινερ να τρέχει απο τον ιδρώτα, πέτυχα ταρίφα που μου έκανε μάθημα ελληνική ιστορίας…

 

Και ο κερατάς ξεκίνησε απο τον χρυσό Αιώνα που Περικλή…

 

 

Ratatat-Loud Pipes

(απο τα τελευταία μου κολλήματα……)

 

 

Santa Carol….

8 responses to “Λάρυ-γγας-Κάλας-Τίκι και Αΐ Λάινερ…

  1. Σκέτη απόλαυση. Ακόμα γελάω με το κείμενό σου…

  2. Ακριβώς, σα να ‘μουν εκεί (ευτυχώς όχι), δώσε τώρα Loud Pipes κι ας τα ξεχάσουμε τα περασμένα.

  3. Δυστυχώς, ΝΒ, η βραδιά θα μείνει για πάντα χαραγμένη στο υποσυνειδητό μου και γι’ αυτό το λόγο ίσως ποτέ να μην αποκτήσω αγγόνια… Για να μην μου κάνουν σύσκατο το σαλόνι μου… if you know what I mean….!

    Santa Carol

  4. poso pio kakiasmeni mporeis na gineis re kopela mou?

  5. Δυστυχώς, αρκετά… Εξαρτάται απο τα αποτελέσματα του Champions League..

  6. Na giasei to stomataki soy kopelia me tin aggouro ton callas, to idio epatha kai egw otan tin eida kai tis dyo fores piga na me xematiaxei meta o samanos mou me cosmopolitan gia na fugei to kako tis to mati.

    ps. na ginesai pio suxna kakia- to axizoun!

  7. Έμ εγώ, που για να φύγει το μάτι το κακό έπρεπε να βγώ γυμνή στο Κολωνάκι και να φωνάζω «Φτου τσαπερδονοκωλοσφυρίχτρα» 5 φορές έχοντας σταρμπακς λάττε στο κεφάλι!! 3 μέρες για να περάσει!!! Και πάλι νίωθω σαν να έχει φυτρώσει κάτι στην πλάτη μου…..

    Santa Carol (η κακιά)

Σχολιάστε

