Ο wonderwall,η Κylie και οι άλλες…

 Πρέπει να πω,ότι έχω βγει από τα ρούχα μου με όλα αυτά που έχω δει τις προηγούμενες ημέρες,αν και θα μου πείτε περί ορέξεως…

Παρακάτω οι ομορφότερες κυρίες του χώρου της μουσικής,με την Kylie να είναι εκτός συναγωνισμού και τις υπόλοιπες να μπαίνουν σε αλφαβητική σειρά για να μην στενοχωρήσω καμία…

Kylie Minogue

 

kylie-minogue

  Η γυναίκα των ονείρων μου…Απλά!

Mira Aroyo (Ladytron)

mira_aroyo

Δεν ξέρω τι μ’αρέσει στη συγκεκριμένη.Ναι ναι αυτό το μελαγχολικό ύφος,που δεν είναι και πολύ του γούστου μου?Κάτι,κάτι…

Natasha Bedingfield

natasha

Χαζοχαρούμενη τραγουδίστρια της ελαφροποπ,αλλά μας κάνει…

 Beyonce

 beyonce-knowles2-thumb

 Όπως λέει και ο loan,τα πάντα όλα!

 

  Cat Power

  cat_power01

Αν και την πλασάρουν τον τελευταίο καιρό ως sex symbol,ομολογώ πως έχει ιδιαίτερη και «σοβαρή» ομορφιά.

Leslie Feist

Feist

Aν δεν υπήρχει η Kylie,θα ήταν σίγουρα το Νο1.Ίσως κάποιοι να μην τη θεωρούν όμορφη,αλλά για μένα είναι η ιδανική.Πέρα από το ταλέντο της,είναι κι αυτά τα μάτια που δεν αντέχω να κοιτάω και πολύ.

Fergie

fergie

Too Bitch!And I like It!

Jenny Lewis (Rilo Kiley)

Jenny Lewis4

 Too pure!

Jennifer Lopez

Jennifer-Lopez

 Μας μεγάλωσε στην κυριολεξία…

Nina Persson

nina

Κρατάει χρόνια αυτός ο έρωτας.Όσο μεγαλώνει,τόσο πιο όμορφη γίνεται.

Rihanna

rihanna

Το αντίπαλο δέος της Beyonce.The Face!

Emilie Simon

EmilieSimon-w500-h500

Σκέτη γλύκα!

 

Από το αγόρι  της φαντασίας τους,wonderwall…

7 responses to “Ο wonderwall,η Κylie και οι άλλες…

  1. Nina Persson αλλα βασικα Cat Power ματαρες!!!

    H Amy McDonald οταν την ειδα απο κοντα (http://24hourpeople.blogspot.com/2009/01/lets-start-band.html)μου εβγαζε κατι τοσο χαρουμενο που φαινοταν η πιο ωραια γυναικα στον κοσμο!!!

  2. αχορταγε…η μαντονα που ειναι???????

  3. wonderwall:Για τις πιο ωραίες δε μιλάμε?Ποια μαντόνα τότε?

  4. Πολύ πλαστικούρα και Photoshop. Aν θέλετε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ γυναίκες… P.J.Harvey, Siouxsie Sioux και Debbie Harry. Για τις υπόλοιπες, απευθυνθήτε στον Μουστάκα της περιοχής σας.

  5. wonderwall:Eυχαριστώ,δε θα πάρω.

  6. xaxaxaxaxaaax marese to telos polu!to aksizeis agori mou emba tous!

  7. Παράθεμα: Περι ομορφιάς – Νούμερο Ένα « Adequatio Intellectus Et Rei

Σχολιάστε